PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-03 09:03:15
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Obawiam się, że na tej grupie jest wielu sfrustrowanych bezrobotnych.
    > Nie należę do tego grona. Jedynie jestem ich żywicielem.

    Adamie, prześledziłam całą dyskusję i chciałabym, żebyś mi odpowiedział _jasno
    i konkretnie_ na następujące pytania:
    1) Czy naprawdę uważasz _wszystkich_ ludzi niemających w danym momencie pracy
    za nieudaczników, życiowe ofermy, leni i ignorantów?
    2) Czy jesteś pewien, że _każdy_ człowiek (oprócz Ciebie) po utracie pracy
    idzie natychmiast na zasiłek, a przy sposobności korzysta ze wszystkich
    możliwych świadczeń "socjalnych"?
    3) Czy czytałeś książkę "Koniec pracy" J. Rifkina?
    Pozdrawiam
    Ste