PracaGrupypl.praca.dyskusjePH - umowa o dzielo ? › Re: PH - umowa o dzielo ?
  • Data: 2005-03-29 15:33:46
    Temat: Re: PH - umowa o dzielo ?
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:39a6.00001be2.424970fe@newsgate.onet.pl...

    > Moze ktos mi podpowie jak to najlepiej rozwiazac aby placic finalnie okolo
    > 2000 i miec jak najmniejsze koszty.

    Załatw to motywacyjnie: na początek duża podstawa i mała prowizja, żeby
    handlowiec nie czuł się zagrożony że nie starczy mu do pierwszego. Wiadomo,
    że trudno będzie pracownikowi od pierwszego dnia sprzedawać. Potem stopniowo
    zwiększaj prowizję a zmniejszaj podstawę.

    Namów na dzialalność. I nie ogłaszaj się w GW. Akurat w ogłoszeniach PH nie
    za dobrze się sprawdza.

    pozdr.
    m.