PracaGrupypl.praca.dyskusjePH - umowa o dzielo ? › Re: PH - umowa o dzielo ?
  • Data: 2005-04-08 10:38:47
    Temat: Re: PH - umowa o dzielo ?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@n...pisz.tu> napisał w wiadomości
    news:127370153.20050406201634@nie.pisz.tu...

    > Ależ nie broniłem nikogo i nie w tym sensie odpisałem, bo zgadzam się
    > całkowicie i opinię "ogólną" znam. Kłopot w tym, że
    > 1. Ludzie chcą stałej pensji (im większy procent w całości, tym lepiej)
    > 2. Samochód powoduje wielokrotny wzrost ilości kandydatów
    > 3. Przy powyższych 2 punktach jedynym sposobem uzyskania jako-takiej
    > wydajności jest groźba "wylania" + "kij na codzień".

    A co sadzisz o tym, co napisal Maciek, czyli o wyzszej stalej na poczatek i
    obnizaniu stalej czesci po tym, jak juz pracownik sie rozpedzi? Wydaje mi
    sie to dobrym kompromisem miedzy pragnieniem poczucia bezpieczenstwa, jak
    ktos nie jest jeszcze pewien swoich sil i motywacja, jak juz sie wkreci. W
    praktyce sie z tym jeszcze nie spotkalam, za to spotkalam sie z wersja
    odwrotna (wyzsza czesc stala i nizsza prowizja jako nagroda za sukcesy w
    sprzedazy po jakims tam okresie).

    I.