PracaGrupypl.praca.dyskusje › PENSJA ASYSTENTKI DYREKTORA

  • 1. Data: 2007-01-16 13:20:21
    Temat: PENSJA ASYSTENTKI DYREKTORA
    Od: k...@w...pl

    Witam Serdecznie

    Być może był już ten temat przerabiany ale proszę mi
    podpowiedzieć ile może średnio zarobić asystentka dyrektora jednej
    z dużych sieci coś w rodzaju Gean, Real?

    Pozdrawiam
    Kamila

  • 2. Data: 2007-01-16 18:33:51
    Temat: Re: PENSJA ASYSTENTKI DYREKTORA
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > podpowiedzieć ile może średnio zarobić asystentka dyrektora jednej
    > z dużych sieci coś w rodzaju Gean, Real?

    Z przyjmnością mozna ładnej asystentce dyrektora zapłacić 8 tysięcy.
    Na ogłoszenie o wolnym etacie asystentki zglosila się jedna pani. Mloda, ladna,
    trzy języki, biegla obsluga komputera. Na pytanie ile chce zarabiać powiedziala
    że 8 tysięcy netto. Tyle to ja nie placę księgowemu wrzasnąl wlaściciel firmy.
    To sobie używaj księgowego - powiedziala pani. Tomek

  • 3. Data: 2007-01-16 20:28:35
    Od: Edek <e...@o...pl>

    k...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > podpowiedzieć ile może średnio zarobić asystentka dyrektora jednej
    > z dużych sieci coś w rodzaju Gean, Real?

    Firma 200 osob. 2500 netto

  • 4. Data: 2007-01-16 20:35:31
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    dobre dobre

    a tak na powaznie

    asystentka asystence nie rowna

    asystentka prezesa duzego banku moze wyciagnac pewnie z kilka tysiecy a juz
    np asystentka dyrektora marketu np real (znalem taka jedna dziwczyne ktora
    wlasnie na takim stanowisku pracowala i to jeszcze chyba na 3/4 etatu)
    zarabiala cos kolo 900-1000

    wszytko zalezy od firmy i od zakresu obowiazkow
    to tak samo jak z sekretarkami

    niby jest pobyt i niezle zarabiaja ale to zalezy od firmy
    znam takie co maja najnizsza krajowa a znam takie co maja kilka tys
    i obie pracuja jako sekretarki

  • 5. Data: 2007-01-16 23:57:03
    Od: "tamma" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Edek" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Firma 200 osob. 2500 netto

    Firma 20 000 osob 1000 brutto :)

  • 6. Data: 2007-01-17 00:14:17
    Od: Edek <e...@o...pl>

    tamma napisał(a):
    > Użytkownik "Edek" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Firma 20 000 osob 1000 brutto :)

    Firma 20 000 000 osob 1 brutto :):)

  • 7. Data: 2007-01-17 08:41:08
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:eojpoi$ilr$1@news.onet.pl>
    Edek <e...@o...pl> pisze:

    > Firma 20 000 000 osob 1 brutto :):)

    A któraż to firma zatrudnia połowę ludności Polski? ;-)

    --
    Nixe

  • 8. Data: 2007-01-17 11:24:10
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Nixe wrote:

    > X-No-Archive:yes
    > W wiadomości <news:eojpoi$ilr$1@news.onet.pl>

    > A któraż to firma zatrudnia połowę ludności Polski? ;-)

    Jakaś chińska to mogłaby, tam ich jest jak mrówków.