PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam pszyjaciol

  • 1. Data: 2007-01-15 23:24:21
    Temat: szukam pszyjaciol
    Od: "Mr_Fekal" <b...@k...org>

    czy jest tu jakis wielbiciel stolca smarzonego na cieplo z pietrószkom??

  • 2. Data: 2007-01-15 23:54:56
    Temat: Re: szukam pszyjaciol
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Mr_Fekal napisał(a):

    > czy jest tu jakis wielbiciel stolca smarzonego na cieplo z pietrószkom??
    Kolejny po traumatycznym treningu czystości.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 3. Data: 2007-01-15 23:57:48
    Od: "blue taxi" <b...@w...pl>

    "Mr_Fekal" <b...@k...org>

    > czy jest tu jakis wielbiciel stolca smarzonego na cieplo z pietrószkom??

    ja lubie stolce. ale parzone. moze byc.

    wypierdalaj z naszej grupy pojebie

  • 4. Data: 2007-01-16 05:31:11
    Od: "Mr_Fekal" <b...@k...org>

    Użytkownik "blue taxi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > "Mr_Fekal" <b...@k...org>

    > ja lubie stolce. ale parzone. moze byc.
    >

    > wypierdalaj z naszej grupy pojebie

    a w sralnie sie ruchasz?

  • 5. Data: 2007-01-16 07:25:22
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Mr_Fekal napisał(a):

    > Użytkownik "blue taxi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a w sralnie sie ruchasz?
    ot poziom polskiego społeczeństwa jest porażający

    pier... dzieci neostrady

  • 6. Data: 2007-01-16 09:49:25
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Tomek napisał(a):

    > ot poziom polskiego społeczeństwa jest porażający
    >
    > pier... dzieci neostrady

    a Wy reagujecie dostarczając idiocie kolejnej uciechy...

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 7. Data: 2007-01-17 08:03:17
    Od: "Marcin" <l...@o...pl>

    > czy jest tu jakis wielbiciel stolca smarzonego na cieplo z pietrószkom??

    blue taxi?