PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dziwna sytuacja, POMOCY

  • 1. Data: 2007-01-15 22:53:21
    Temat: Dziwna sytuacja, POMOCY
    Od: "nn" <x...@x...pl>

    Witam mam takie pytanko może ktoś mi pomorze, potrzebuje dostać w pracy
    referencje ale nie chce się zwalniać. Może ktoś ma pomysł co mogę
    powiedzieć, że potrzebuję referencje do ..... Tylko prosze o jakieś poważne
    i realne pomysły, to jest na prawde dla mnie ważne!

  • 2. Data: 2007-01-15 23:58:37
    Temat: Re: Dziwna sytuacja, POMOCY
    Od: "blue taxi" <b...@w...pl>

    WYPIERDALAJ

  • 3. Data: 2007-01-16 08:06:34
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    nn wrote:

> [...]
    > powiedzieć, że potrzebuję referencje do ..... Tylko prosze o jakieś
    > poważne i realne pomysły, to jest na prawde dla mnie ważne!

    Powiedz, że chcesz dorobić po godzinach i jest Ci to potrzebne.

  • 4. Data: 2007-01-16 09:07:17
    Od: "nn" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Powiedz, że chcesz dorobić po godzinach i jest Ci to potrzebne.

    Ale czy to nie jest tak że nie mogę jeśli pracuję w jednym miejscu na umowę
    o pracę pracować w innym miejscu???

  • 5. Data: 2007-01-16 09:13:30
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    nn napisał(a):

    > Ale czy to nie jest tak że nie mogę jeśli pracuję w jednym miejscu na umowę
    > o pracę pracować w innym miejscu???

    spokojnie możesz mieć dwa etaty,

  • 6. Data: 2007-01-16 09:28:06
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 16 Jan 2007 10:07:17 +0100, nn <x...@x...pl>
    w <5a176$45ac95c6$540a670f$18963@news.chello.pl> napisał:

    > U?ytkownik "Herakles" <h...@b...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Ale czy to nie jest tak ?e nie moge je?li pracuje w jednym miejscu na umowe
    > o prace pracowaae w innym miejscu???

    Jak nie masz czegoś takiego w umowie, to ewentualnie możesz podpaśćpod
    nieuczciwą konkurencję.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 7. Data: 2007-01-16 10:06:19
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Jakub Lisowski wrote:

    > Jak nie masz czegoś takiego w umowie, to ewentualnie możesz podpaśćpod
    > nieuczciwą konkurencję.

    Moze z pospiechu Ci sie pomieszala gramatyka w zdaniu, bo piszesz, ze w
    umowie musi byc zgoda na podjecie innej pracy i nn moze te bzdure wziac
    na serio.
    nn: jesli masz w umowie zakaz konkurencji, to nie mozesz podejmowac
    drugiej pracy w tej dziedzinie, ktora obejmuje zakaz.
    Jesli w umowie nie masz zakazu konkurencji, mozesz miec dowolna ilosc
    etatow w u roznych pracodawcow.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 8. Data: 2007-01-16 10:58:47
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 16 Jan 2007 23:06:19 +1300, Immona <c...@n...gmailu>
    w <eoi839$5la$1@inews.gazeta.pl> napisał:

> [...]
    > drugiej pracy w tej dziedzinie, ktora obejmuje zakaz.
    > Jesli w umowie nie masz zakazu konkurencji, mozesz miec dowolna ilosc

    Masz rację, brr, muszę więcej spać.

    Ale jest jeszcze trzecie coś: "W trosce o należytą jakość pracy
    pracownik zobowiązuje się nie podejmować w trakcie trwania umowy
    jakichkolwiek innych prac u osób trzecich" czy jak to tam szło w jednej
    z drugą z moich bywszych umów, ewentualnie wieczorem mogę przeklepać
    tekst.

    Chodzi o to, że w umowie jest zakaz podejmowania jakiejkowliek innej
    pracy.

    Co do zakazu konkurencji - w przypadku, gdy osoba prcująca na etacie
    otworzy sobie własny interesik obok tego etatu, i zacznie podbierać
    klientów którzy do tej pory współpracowali z nią na etacie, to może być
    ścigana właśnie z paragrafów o nieuczciwej konkurencji, nie musi tego
    mieć w umowie, że jej nie wolno.

    > I.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 9. Data: 2007-01-16 11:35:47
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jakub Lisowski [Tue, 16 Jan 2007 10:58:47 +0000 (UTC)]:

> [...]
    > mogę przeklepać tekst.
    >
    > Chodzi o to, że w umowie jest zakaz podejmowania jakiejkowliek

    Wiesz, takiego czegoś to Święcie Uczciwy człowiek zwyczanie nie
    podpisze, a cała reszta podpisze i zapomni 5 minut później. Taki
    warunek jest w naszych polskich warunkach zwyczajnie niemożliwy
    do spełnienia - bo tak dokładniej patrząc, to przy trzymaniu się
    go kurczowo to ja nie mogę nawet wrzucić na własną stronkę WWW
    bannerka reklamowego. Jakby nie patrzeć, świadczę tą czynnością
    pracę na rzecz reklamodawcy. A wcale nie wiem, czy nie będzie też
    złamaniem tego warunku np. wypielenie starszej sąsiadce ogródka
    - bo tam nic nie ma na temat "pracy zarobkowej" tylko "praca na
    rzecz osób trzecich" - sąsiadka osobą trzecią jest, pielenie to
    niewątpliwie praca.

    Jak na mój gust, ten zapis to poważna paranoja.

    Kira

    --
    /(o\ ~ ~ GG: 574988 ~ ~ http://cyber-girl.net ~ ~
    \o)/ * Last Minute! * Wyspa Piratów * AlleCeneo *

  • 10. Data: 2007-01-16 20:48:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:5a176$45ac95c6$540a670f$18963@news.chello.pl nn
    <x...@x...pl> pisze:

    > Ale czy to nie jest tak że nie mogę jeśli pracuję w jednym miejscu na
    > umowę o pracę pracować w innym miejscu???
    Nie, nie jest tak. Jedynym wyjątkiem jest zawarty w oddzielnej umowie
    _prawidłowo_ _uzasadniony_ zakaz konkurencji.

    Tu masz trochę: http://www.jobuniverse.pl/artykuly/6715.html

    --
    Jotte