PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasilek chorobowy

  • 1. Data: 2007-01-16 13:32:38
    Temat: Zasilek chorobowy
    Od: alugastrin <...@...pl>

    Witam,
    Po ustaniu stosunku pracy zaczalem chorowac. Nigdy wczesniej nie
    przebywalem na zasilku chorobowym, od 27.11 do dzis przebywam na
    zwolnienu lekarskim, zwykle dostawalem po kolejnych kontrolach u lekarza
    zwolnienie na kolejne 10 dni, kiedy pytalem w rejestracji czy mam cos
    wysylac do ZUSu to powiedziano mi ze kopie zwolnien i tak ida do ZUS,
    dzis dowiedzialem sie ze po kazdym zwolnieniu mam 7 dni na przeslanie
    swojej kopii do ZUS, czego nie uczynilem.
    Pytanie: czy stracilem w ten sposob (niewyslanie kolejnych zwolnien do
    ZUS) zasilek chorobowy za przechorowany okres ? Czy tez moze liczy sie
    jakas ciaglosc ?

    pzdr

  • 2. Data: 2007-01-16 18:50:19
    Temat: Re: Zasilek chorobowy
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Tue, 16 Jan 2007 14:32:38 +0100, alugastrin napisał(a):

> [...]
    > Pytanie: czy stracilem w ten sposob (niewyslanie kolejnych zwolnien do
    > ZUS) zasilek chorobowy za przechorowany okres ? Czy tez moze liczy sie

    Jeżeli przekroczysz termin na dostarczenie ZUS ZLA do pracodawcy/ZUS - to
    chorobowe zostanie obniżone o 25%