PracaGrupypl.praca.dyskusjePBS- Rekrutacja- 50zl/2h! › Re: PBS- Rekrutacja- 50zl/2h!
    From: "Tatranka" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PBS- Rekrutacja- 50zl/2h!
    Date: Sun, 11 Sep 2005 00:09:34 +0200

    > pierwsze primo - brałem już kilkukrotnie udział w czymś takim i
    potwierdzam,
    > jest to przyjemne zarobienie kaski,

    - owszem :)

    drugie primo - nie napisałem że jest to
    > udawane tylko że osoba biorąca udział wcześniej jest "nakierowana" na
    temat i
    > z tej pozycji bierze udział w dyskusji,

    - w trakcie rekrutacji respondent ma zawsze milion pytan odnosnie badania i
    tematu wiodacego wiec zawsze staram sie wyjasnic na czym to bedzie plegac,
    natomiast nigdy w zyciu nikogo nie zmuszalam ani nie sugerowalam by
    odpowiadal lub myslal tak jak ja tego chce czy moj " pracodwaca". Wszystkie
    wady, zalety, zyczenia itd. wychodza samoistnie w trakcie rozmowy:)

    o trzecie primo - do wszelkiego
    > rodzaju sondaży podchodzę z przymróżeniem oka. aczkolwiek pracuję w bardzo
    > dalekiej branży od statystyczno-badawczo-marketingowej więc i nie mam w
    > zamiarze poddawania jej jakiejś krytyce.

    Chociaz ktos, bo strasznie ciezko sie dogadac z ludzmi na grupach. Wszyscy
    sa bardzo negatywnie do tego rodzaju rzeczy nastawieni... ciekawi mnie tylko
    jaka moze byc tego przyczyna?

> [...]
    naszej
    > grupie zwróciłem uwagę (zresztą do dziś ją pamiętam) na projekt gdzie gość
    > wyjeżdża z rozkrzyczanego tłumu, ze sztywnego miasta (gdzie wszyscy
    wyglądają
    > niemalże jak skalkowani) do swojego domku nad jeziorem, gdzie jest zdrowa
    > sliczna dziewczyna, gdzie w pokoju leży gitarka itede itepe. później
    > widziałem reklamówki tej marki i zauważyłem że zwycięzyła
    > koncepcja "większościowa" (przynajmniej w "mojej grupie"). ale się na ten
    > temat wypowiedziałem i może moje zdanie było dyskutowane, nie wiem

    Nie wiem jak w innych firmach badawczych ale w mojej :) np. badanie
    dotyczace reklamy piwa jest przeprowadzane rownolegle w roznych miastach w
    Polsce. Czasami moze zmienic sie godzina rozpoczecia:] Calkiem mozliwe
    wlasnie, ze byles jedyny ktoremu ta reklama sie nie spodobala ale na pewno
    Twoj sprzeciw tez mial duze znaczenie!