PracaGrupypl.praca.dyskusjeOzarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej › Re: Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej
  • Data: 2002-11-30 22:04:29
    Temat: Re: Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Wojnowski wrote:

    > Dobry człowieku Ty chyba nie wiesz gdzie żyjesz i co już się wyprawia w
    > Polsce. Ludzie głodem przymierają, a Zachodni inwestorzy zachowują się,
    > jak w państwie kolonialnym. Jestem ciekaw, jak Ty byś reagował, kiedy to
    > twój majątek wywoziliby tirami.
    > Zachód ma inwestować, a nie kraść i niszczyć !!!

    Dobry czlowieku, Ty chyba nie wiesz o czym mowisz - Ozarow wykupil w
    ramach tzw. wrogiego przejecia jeden czlowiek, obywatel polski i to za
    kredyt. Zycze mu, zeby sie na tym niezle przejechal, bo zamykajac
    konkurencyjne zaklady nie ograniczy rynku kabli (chyba, ze ma chody
    takiej jak Grabek od zelatyny).

    > I popieram tych ludzi, bo już najwyższy czas wziąść siekiery, sztyle od
    > kilofów i zacząć się bronić przed sprzedawaniem nas w niewolę !
    > Dość już ustępstw! Do niczego nie prowadzą te negocjacje.

    A co do inwestowania - faktem jest rowniez, ze zaklad w Ozarowie WYMAGAL
    redukcji kosztow. Jezeli zaklad utrzymuje rowniez przedszkole, szkole i
    osiedle pracownicze, to zawsze bedzie mniej konkurencyjny. Tyle tylko,
    ze nowy wlasciciel nie byl nawet zainteresowany zmniejszeniem tych
    kosztow. Interesowal go tylko zbyt jego wlasnych fabryk.

    > Najlepiej, jak Ty będziesz omijał Polskę szerokim łukiem.
    > Nie potrzeba nam śmieci z Zachodu !

    Faktem jest rowniez, ze do zastosowania nowoczesnych technik potrzebne
    sa pieniadze i wiedza, ktorej Polska nie ma. W zwiazku z powyzszym
    bezrozumne wyrzucanie smieci z Zachodu nie jest dobrym rozwiazaniem.
    Natomiast pozbycie sie inwestorow, ktorzy uwazaja ten kraj za kraj
    kolonialny i dzialaja na zasadzie - eksploatowac i wysylac zyski do
    siebie - tych tez bym chetnie wywalil.

    Flyer