PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oszusci

  • 11. Data: 2004-08-17 08:59:30
    Temat: Re: Oszusci
    Od: "Krysztof" <e...@p...onet.pl>

    oplata poszla tak zwanym"MoneY Gram"I ADRES :ALMERIA ul.Plaza de los
    Marinos 8/5 JACEK PLISZKA.
    Dziekuje za wskazówki. Pozdrawiam
    Użytkownik "marek" <m...@b...com> napisał w wiadomości
    > "Harry" <H...@o...pl> wrote in message
    >
    > zauwazylem, ze im wieksza desperacja w znalezieniu pracy (i zgrabniejszy
    > przekret), tym mniejsza podejrzliwosc. Choc cisnie mi sie na usta:
    "selekcja

  • 12. Data: 2004-08-17 13:29:16
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "Krysztof" <e...@p...onet.pl> wrote in message
    > oplata poszla tak zwanym"MoneY Gram"I ADRES :ALMERIA ul.Plaza de los
    > Marinos 8/5 JACEK PLISZKA.

    a! znaczy sie przekrecajacy zamieszkaly w Hiszpanii? To wyjasnia, skad te
    dziwne nr telefonu?
    to ja bym pofatygowal sie do ambasady/konsulatu Hiszpanii i zapytal, czy i
    gdzie mozna zlozyc doniesienie o oszustwie. Skutek? Hm...
    jak zwykle (poz zartem) mozna zlozyc anonimowy donos na to, ze w
    w.wymienionym mieszkaniu odbywaja sie spotkania panow z broda...

    marek

  • 13. Data: 2004-08-19 08:57:07
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    > Ja otrzymalem maila od tego pana z tego adresu :tomasz stawczyk"
    > <w...@g...pl
    > O ponizszej tresci (nie przypominam sobie, zebym sie zglaszal do
    > pracy w Hiszpanii, chociaz z kolei tyle czasu minelo i tyle ofert
    > wyslalem, ze mozna sie juz pogubic). Na maila ten pan juz nie
    > odpowiedzial, dzwonienie do Hiszpanii sobie darowalem.

    tez to dostalem mimo, ze nigdzie sie nie zglaszalem ;-) masowy spam.
    poszlo do kosza.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

  • 14. Data: 2004-08-21 18:29:35
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Krysztof" <e...@p...onet.pl> skribis:

    >Chce ustrzec innych przed oszustami.

    to wejdz na http://www.oszustwa.com/forum/

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 15. Data: 2004-08-21 18:29:36
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Krysztof" <e...@p...onet.pl> skribis:

    >chcialbym zglosic to gdzies "wyzej" ale nie bardzo wiem gdzie i jak.

    Nie wiesz? Policja, tel 997, albo na najblizszy komisariat - takie to
    trudne do wymyslenia? ;)

    Pozdrawiam, Leh.