PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oswiadczenie o niekaralności

  • 1. Data: 2002-07-11 16:45:42
    Temat: Oswiadczenie o niekaralności
    Od: "Katarzynka" <o...@p...fm>

    Czy ktoś wie może jak powinieno wyglądać oświadczenie o korzystaniu z pełni
    praw publiczych i niekaralności albo gdzie mozna to znalezc
    Kaska

  • 2. Data: 2002-07-11 18:19:48
    Temat: Re: Oswiadczenie o niekaralności
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Użytkownik <o...@p...fm> napisał(a):

    > Czy ktoś wie może jak powinieno wyglądać oświadczenie o korzystaniu z
    > pełni praw publiczych i niekaralności albo gdzie mozna to znalezc

    Zaświadczenie o niekaralności wydają sądy za opłatą sądową (jakaś
    wysoka, coś mi kołacze 50zł, ale brałem 5 lat temu).

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 3. Data: 2002-07-11 18:47:22
    Od: "Monique" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jacek" <j...@s...polbox.pl> napisał w wiadomości
    > Zaświadczenie o niekaralności wystawia Sąd na Al. Solidarności. Jakiś czas
    > temu kosztowało to 50 PLN

    a nic się ostatnio nie zmieniło??? Bo jakiś miesiąc temu moja koleżanka
    została odesłana na ul. Zwycięzców po takie zaświadczenie...

    --
    Pozdr.
    Monika

    "Przyjaciele są jak anioły, które podnoszą nas,
    kiedy nasze skrzydła mają kłopoty z przypomnieniem sobie, jak się lata"

  • 4. Data: 2002-07-11 19:06:51
    Od: "jacek" <j...@s...polbox.pl>

  • 5. Data: 2002-07-11 19:27:48
    Od: "TomaszR" <r...@k...net.pl>

    Tak teraz przenieśli chyba wlasnie na ul. Zwyciezcow a oplata 50 zet tak jak
    byla

    Tom

  • 6. Data: 2002-07-11 19:48:12
    Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl>

    Użytkownik "jacek" <j...@s...polbox.pl> napisał w wiadomości
    > Zaświadczenie o niekaralności wystawia Sąd na Al. Solidarności. Jakiś czas
> [...]

    Ale Katarzynka pisala o oswiadczeniu - takie jest chyba wymagane od
    kandydatow do pracy w sluzbach cywilnych. TO cos innego niz zaswiadczenie

    Marta

  • 7. Data: 2002-07-11 20:23:02
    Od: "Looki" <r...@i...pl>

    kiedys tez o to pytalem i wkoncu wyszlo ze OSWIADCZENIE pisze sie samemu w
    odroznieniu od ZASWIADCZENIA ktore wydaje stosowny urzad....

    Wiec wystarczy: Ja nizej podpisany oswiadczam ze ..bla bla bla

  • 8. Data: 2002-07-12 14:16:53
    Od: GL <grendel@REMOVE_THIS.go2.pl>

    On Thu, 11 Jul 2002 21:48:12 +0200, "MJ Skorupscy"
    <skorupski???@autocom.pl> wrote:

    >Ale Katarzynka pisala o oswiadczeniu - takie jest chyba wymagane od
    >kandydatow do pracy w sluzbach cywilnych. TO cos innego niz zaswiadczenie

    Takie zaświadczenie powinny (a bywa z tym różnie) przedstawiać osoby
    zatrudnione na stanowiskach z dostępem do danych osobowych, a także
    danych f-k. Taki kwitek powinien zresztą leżeć w aktach pracownika w
    dziale personalnym przez cały czas.

    Grendel