PracaGrupypl.praca.dyskusje › Goraca prosba o pomoc

  • 1. Data: 2002-07-11 13:39:39
    Temat: Goraca prosba o pomoc
    Od: "Jacek Perz" <a...@t...pl>

    Witam wszytkich
    Prosze o pomoc,udzielenie informacji
    jestem zatrudniony w pewnej firmie od 1 grudnia 1999 r
    mam umowe na czas nieokreslony, wiem ze wypowiedzenie z okresem 3
    miesiecznym przysluguje mi po 3 latach pracy
    ale slyszalem ze jezeli dostal bym wypowiedzenie 1 wrzesnia b.r.
    czyli okres wypowiedzenia zaczal by sie od 1 pazdziernika
    to zalapal bym sie na 3 miesieczny okres wypowiedzenia
    czy to prawda??
    z gory dziekuje
    a...@t...pl

  • 2. Data: 2002-09-20 09:10:52
    Temat: Re: Goraca prosba o pomoc
    Od: "Flamenco" <m...@p...onet.pl>

    3 miechy bedziesz mial dopiero po 1 grudnia 2002