PracaGrupypl.praca.dyskusjeOstrzezenie -Badmor (dlugie) › Re: Ostrzezenie -Badmor (dlugie)
    From: "Jan" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ostrzezenie -Badmor (dlugie)
    Date: Thu, 16 Jan 2003 09:11:13 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@229-15.gdynia.mm.pl

    news:3e23faca.1287734@nt...
> [...]

    Ja tylko nie rozumiem, po co facet najpierw obiecuje, zlote gory, pyta ze
    znajomosci Protela itp. a jak dowiaduje sie ze juz rozwiazalem umowe z
    poprzednim pracowdawca, to mowi ze pare dni bede robil na czarno itp. Pomimo
    ze na poczatku mu wspominalem ze nie nadaje sie do pracy tasmowej typu
    wkladanie rezystorow, to najpierw mowi, ze wszystko jest juz zmontowane, a
    potem kaze to robic. PO CO mu ktos kto ma pewne pojęcie o elektronice do
    wbijania bergerowek. chyba, zeby potem na www napisac, "zatrudniamy wysokiej
    klasy fachowcow"