PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ostrzezenie -Badmor (dlugie)

  • 1. Data: 2003-01-08 22:54:52
    Temat: Ostrzezenie -Badmor (dlugie)
    Od: "Jan" <p...@o...pl>

    Chciałbym ostrzec grupowiczów przed firmą Badmor z Gdyni. Swego czasu w
    Dzienniku Bałtyckim zamiescili 3x ogłoszenie: " ELEKTRONIKA -
    uruchomienia, strojenie układów wcz zatrudnimy. Wiek do 30 lat, praca w
    Gdyni. Oferty: b...@b...com.pl " ogłoszenie znajduje się tez po
    adresem:

    http://www.gratka.pl/pr/szukaj.phtml?slowa=badmor&id
    _region=0&z_dnia=-1&inte
    =on&gaze=on&id_rubryka=1 wysłałem wiec swoje CV. Pam B. zadzwonił do mnie,
    po krótkiej uprzejmej rozmowie zapytał ile bym chciał zarabiać. Rzuciłem
    pewną (niezbyt wygórowaną zresztą ) sumę. Umówił się ze mną na rozmowę
    wstępną, podczas której pobieżnie sprawdził czy wiem coś na temat zagadnień
    z zakresu techniki w.cz. Nastepnie zaczął opowiadać jaka to wspaniała praca
    itp. u niego w firmie, jakie to super projekty i urządzenia się wykonuje
    itp.Obiecał, że zgodnie z ogłoszeniem, będę uruchamiał JUZ ZMONTOWANE
    urządzenia (płytki miały przychodzić do firmy w wiekszosci obsadzone
    elementami) Płaca miała w systemie akordowym. Umowiłem się na konkretny
    termin do pracy. (miałem podpisać z nim umowę). Do tego czasu, miałem
    "podszkolić sie" w pakiecie software'owym Protel, służącym do projektowania
    elektroniki. Dostałem też dla treningu pewne proste zadanie do wykonania w
    nim. Przez 2 tygodnie "ćwiczyłem" się :) Gdy przyszedłem do pracy, okazało
    sie, że moja ambitna praca ma polegac na... wkładaniu zaciskow i innych
    elementow na PCB. Jest to zajęcie na tyle skomplikowane, że każdy, nawet nie
    majacy pojecia o elektronice po 15 minutach nauki, bedzie mogł to robić.
    Gdy zapytałem się ile za to dostanę pieniązkow (platne od kazdej zmontowanej
    sztuki) to dostałem wymijajacą odpowiedz, ze on sam tego nie wie, trzeba to
    najpierw policzyc, itp. Gdy wspomnialem, ze miałem co innego robic, to
    dostalem tez wymijajaca odpowiedz. Praca tez (mimo wczesniejszych zapewnien
    o czym innym) byla nie 8, a 11 godzin. Po wysondowaniu pracownikow, okazalo
    sie ze cennik za wykonana prace jest tak skonstruowany, ze dostaje sie w
    praktyce najnizsza krajowa. Druga osoba z tego ogloszenia, tez robila to co
    ja, czyli zupelnie co innego niz w ogloszeniu. Czym predzej ucieklem od
    firmy ze strony www.badmor.pl , na szczescie udalo sie odkrecic zwolnienie z
    poprzedniej pracy.Troche sie rozpisalem, ale mam nadzieje, ze choc kogos
    zwiedzionego kuszacymi perspektywami ambitnego zajecia ostrzege przed
    podjeciem pracy w firmie Badmor.Ogloszenia najprawdopodobniej znowu sie
    ukaza w jakiejs lokalnej gazecie:)

  • 2. Data: 2003-01-09 07:19:07
    Temat: Re: Ostrzezenie -Badmor (dlugie)
    Od: "mirro" <bis2@SPAM_NO_go2.pl>

    > Czym predzej ucieklem od
    > firmy ze strony www.badmor.pl , na szczescie udalo sie odkrecic zwolnienie
    > poprzedniej pracy.

    Chyba www.badmor.com.pl ?

    A tak swoja droga to zobaczcie "O nas" z menu na gorze ....

    Mirro

  • 3. Data: 2003-01-09 08:15:41
    Od: "Jan" <p...@o...pl>

    Użytkownik "mirro" <bis2@SPAM_NO_go2.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba www.badmor.com.pl ?

    Tak, oczywiscie, pomylilo mi sie:)

  • 4. Data: 2003-01-09 09:10:27
    Od: r...@p...onet.pl

    > Chciałbym ostrzec grupowiczów przed firmą Badmor ...

    Juz nic nie kupie z tej firmy.

    Rob

  • 5. Data: 2003-01-09 10:05:19
    Od: "Mariusz Łacina" <e...@p...onet.pl>

    > Chyba www.badmor.com.pl ?
    >
    > A tak swoja droga to zobaczcie "O nas" z menu na gorze ....
    >
    > Mirro

    Zauważyłem :-)))) He, he,... dobre !

    Pozdr.
    Mariusz Łacina

  • 6. Data: 2003-01-09 10:25:19
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    Mariusz Łacina wrote:

    > Zauważyłem :-)))) He, he,... dobre !

    A idac krok dalej (dalej w dziale 'O nas'). Cycata - pardon - cytata:

    "WSZYSTKIE elementy niezbędne do skompletowania gotowego produktu wykonujemy
    na własnych maszynach: począwszy od metalowych i plastikowych obudów, a
    skończywszy na elementach poligraficznych."

    Znaczy ze jak ? tranzystory i uklady scalone tez wykonuja... ? :o/ Bo to by
    bylo gdzies tak posrodku tego zakresu... :o>

    --
    Pozdrawia m.

  • 7. Data: 2003-01-09 10:32:23
    Od: r...@p...onet.pl

    > A tak swoja droga to zobaczcie "O nas" z menu na gorze ....

    tak : "...dla wielu BADMOR jest ich pierwszym miejscem pracy..."

    Piękne słowa

  • 8. Data: 2003-01-09 14:26:15
    Od: "Marek Dzwonnik" <m...@m...pl>

    > Chyba www.badmor.com.pl ?
    >
    > A tak swoja droga to zobaczcie "O nas" z menu na gorze ....

    Tiaa...
    Symetryzator TV 21-60, paskowy, małostratny. Grubo cynowany ;-)
    Od dawna fascynowały mnie różnice pomiędzy zasadami "montażu w.cz"
    (złącza tolerowane do setek, polerowane powierzchnie, złocenia, srebrzenia,
    minimum cyny...) i "montażu w.cz. w urządzeniach ESPU" (zaciski M3,
    powierzchnie robocze niklowane, cynowane zanurzeniowo albo wręcz
    ocynkowane...). To działa i tamto działa.... ;-)

    MDz

  • 9. Data: 2003-01-10 12:55:22
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Thu, 9 Jan 2003 15:26:15 +0100, <m...@m...pl> wrote:
    >Tiaa...
    >Symetryzator TV 21-60, paskowy, ma?ostratny. Grubo cynowany ;-)
    >Od dawna fascynowa?y mnie ró?nice pomi?dzy zasadami "monta?u w.cz"
    >(z??cza tolerowane do setek, polerowane powierzchnie, z?ocenia, srebrzenia,
    >minimum cyny...) i "monta?u w.cz. w urz?dzeniach ESPU" (zaciski M3,
    >powierzchnie robocze niklowane, cynowane zanurzeniowo albo wr?cz
    >ocynkowane...). To dzia?a i tamto dzia?a.... ;-)

    Ale Marku - wez pod uwage ze to sie podlacza do anteny - zwykly kawal
    aluminium, zaciski srubowe, powierzchnia skorodowana.

    J.

  • 10. Data: 2003-01-13 17:33:49
    Od: "neelix" <n...@w...pl>

    Użytkownik Jan <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avia9g$eob$...@n...onet.pl...
> [...]
    okazalo
    > sie ze cennik za wykonana prace jest tak skonstruowany, ze dostaje sie w

    No właśnie. Czyli nic przez te ostatnie 10 lat nie zmieniło się. Dalej
    prywaciarze stosują cwaniackie metody wyzysku. Jak znajdzie się pracownik,
    który dużo wyrobi, bo w tym czasie nie je, nie pije i nie oddycha, to
    podnosi się załodze normę i obniża stawkę. Cierpią na tym ci normalni,
    którzy nie są siłą od pługa oderwani i uważają, że jaka płaca, taka praca,
    bo przez jednego narwańca muszą potem zapieprzać jak dziki osioł lub szukać
    nowej pracy. No i te godziny(overlimit) !!! Na koniec miesiąca i tak
    najniższa krajowa. A wystarczyłoby dać tę najniższą krajową i przestać się
    wygłupiać z tymi normami, wyliczeniami i oszukiwaniem pracowników. Problem w
    tym, że przy mniejszym wyzysku zyski krwiopijców są nieporównywalnie
    mniejsze.

    n...@w...pl

    "Chamstwu należy przeciwstawiać się siłom i godnościom osobistom"