PracaGrupypl.praca.dyskusje › Osiołkowi w żłobu dano ...

  • 21. Data: 2008-06-27 21:36:25
    Temat: Re: Osiołkowi w żłobu dano ...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g43g2m$soj$1@inews.gazeta.pl jaQbek <j...@s...eu>
    pisze:

    > zaproponowałem podpisanie listu intencyjnego, ale
    > póki co nie jest od podpisany. Czy jeśli dostałbym teraz super ofertę z
    > innej firmy, mogę jeszcze odrzucić tą, co mam?
    Tak.

    > A co, jeśli podpiszę
    > list intencyjny, czy on jest wiążący?
    Tzw. list intencyjny to rodzaj umowy cywilno-prawnej określonej w art. 389 i
    390 KC.

    > No i na koniec - czy umowę na okres próbny można rozwiązać, i czy dobrze
    > kojarzę, że za 2 tygodniowym wypowiedzeniem?
    Art. 34 KP.

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2008-06-27 22:30:09
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 26 Cze, 23:45, "jaQbek" <j...@s...eu> wrote:
    > Tu, gdzie obecnie pracuję, i gdzie niestety zmuszony byłem się z firmą rozstać,
    > robiłem właśnie systemy bankowe od środka. I ze świeczką możesz szukać w bankach
    > ludzi, którzy mieliby takie pojęcie o funkcjonowaniu systemów bankowych "od
    > środka", jakie ma główny analityk w tej firmie.

    tak przy okazji, czy to nie jest Twoj poprzedni pracodawca:
    http://www.infopraca.pl/pl/praca/Java-J2EE-Programme
    r-/Warszawa/634102
    ?

    pytam, bo zastanawiam sie nad celowoscia zglebiania tajnikow tej
    oferty, prosilbym o wypowiedz na forum ew priv.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 23. Data: 2008-06-28 06:32:50
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "glos" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

> [...]

    > pytam, bo zastanawiam sie nad celowoscia zglebiania tajnikow tej
    > oferty, prosilbym o wypowiedz na forum ew priv.

    A gdzie ja niby zgłębiałem tajniki tej oferty? Skąd Ci to przyszło do głowy?

  • 24. Data: 2008-06-28 10:19:01
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 28 Cze, 08:32, "jaQbek" <j...@s...eu> wrote:
> [...]
    er-/Warszawa/634102

    > A gdzie ja niby zgłębiałem tajniki tej oferty? Skąd Ci to przyszło do głowy?

    Witaj, doprecyzuje - chodzilo mi o ew zglebianie tajnikow tej oferty
    przeze mnie.

    Zobaczylem ogloszenie firmy robiacej soft do banku i przypomniala mi
    sie Twoja byla firma - przezornie wolalem sie upewnic czy to nie ta
    sama firma.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 25. Data: 2008-06-28 16:40:31
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "glos" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > Zobaczylem ogloszenie firmy robiacej soft do banku i przypomniala mi
    > sie Twoja byla firma - przezornie wolalem sie upewnic czy to nie ta
    > ama firma.
    Nie :) Oferty pracy w mojej byłej firmie możesz znaleźć na
    http://www.bms.com.pl/Kariera.html :)
    A swoją drogą - jakie firmy, z siedzibą w Warszawie, zajmują się tworzeniem
    systemów dla banków? Jak narazie wiem o BMS, gdzie pracowałem, Infovide i
    Betacom

  • 26. Data: 2008-06-28 23:34:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 28 Jun 2008 18:40:31 +0200, "jaQbek" <j...@s...eu> wrote:

> [...]
    >systemów dla banków? Jak narazie wiem o BMS, gdzie pracowałem, Infovide i

    Impaq jeszcze, choć nei wiem, czy już sie nie wycofał.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 27. Data: 2008-06-28 23:37:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 27 Jun 2008 21:46:31 +0200, "jaQbek" <j...@s...eu> wrote:

    >listu intencyjnego, ale póki co nie jest od podpisany. Czy jeśli dostałbym teraz
    >super ofertę z innej firmy, mogę jeszcze odrzucić tą, co mam? A co, jeśli

    Możesz.

    >podpiszę list intencyjny, czy on jest wiążący? No i na koniec - czy umowę na

    A to zalezy co w liście jest zawarte - to formalnie jest umowa
    przedwstępna.

    >okres próbny można rozwiązać, i czy dobrze kojarzę, że za 2 tygodniowym
    >wypowiedzeniem?

    Tak.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 28. Data: 2008-06-30 21:12:00
    Od: "Jackare" <1...@p...pl>

    > No bo coż nam pozostaje, kiedy osamotnieni na polu bitwy mamy 5 minut a
    > tutaj nic nie działa, chcemy pier.... komputer wyrzucić przez pier....
    > okno? Wtedy pozostaje jedynie silna wiara w siebie samego:)

    Tylko po co się męczyć, jeżeli można zrobić coś od poczatku dobrze, bez
    stresu, szukania dupochronów i dupowłazów. No po co ?
    --
    Jackare

  • 29. Data: 2008-07-01 13:44:17
    Od: "Tomek Renik" <b...@s...pl>

    Dnia 26-06-2008 o 23:11:20 jaQbek <j...@s...eu> napisał(a):

    > pieniądze trochę mniejsze niż proponowałem. Generalnie, jak na początek,
    > akceptowalne.

    ile się zarabia w takich firmach ?

    brutto: 2500 zł ?? 4500 zł ?? 10000 zł ?? 15600 zł ?

  • 30. Data: 2008-07-02 20:21:44
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Tue, 01 Jul 2008 15:44:17 +0200, Tomek Renik napisał(a):

    > ile się zarabia w takich firmach ?
    >
    > brutto: 2500 zł ?? 4500 zł ?? 10000 zł ?? 15600 zł ?

    tutaj zobacz: http://www.pracuj.pl/oferty/1265401.html

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Foto Łowicz PKP http://tiny.pl/nvbk