PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opinie o posadzie w Biedronce

  • 1. Data: 2003-04-15 19:24:24
    Temat: Opinie o posadzie w Biedronce
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    Chcialbym starac sie o stanowisko kierownika Biedronki.
    Dziwi mnie jednak ze szukaja na to stanowisko kogos juz od kilku miesiecy.
    Moze ktos mogby podzielic sie wrazeniami zpracy w tej sieci,
    jak sie pracuje, jaka kultura pacy, place ??

    Pozdrawiam
    Xyloo

  • 2. Data: 2003-04-15 20:18:34
    Temat: Re: Opinie o posadzie w Biedronce
    Od: "michu" <6...@n...net>

    Użytkownik "Xyloo" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moze ktos mogby podzielic sie wrazeniami zpracy w tej sieci,
    > jak sie pracuje, jaka kultura pacy, place ??

    Jest to siec portugalska - Jeronimo Martins. Ja pracowalem kiedys w tej
    sieci jako kierownik dzialu w hipermarkecie Jumbo, potem Jumbo przejela
    hypernova i sie usralo. Ja bylem bardzo zadowolony z tej sieci - hyba
    najlepsza siec jesli chodzi o sklepy tego typu. Mozesz spodziewac sie okolo
    2 tys na reke. Praca - jak bedziesz sam to od rana do wieczora, jak bedziesz
    mial zastepce to normalnie. Wada tej pracy jest odpowiedzialnosc materialna
    za powierzony towar, takze otaczaj sie zaufanymi ludzmi, do pracownikow badz
    ostry ale uczciwy - wtedy oni beda cie szanowali . Zalety - duza
    samodzielnosc w podejmowaniu decyzji, mozliwsc zarobienia na boku, duza
    pensja jak na dzisiejsze warunki. Ja bym sie nie zastanawial i bral te
    robote - moze ze wzgledu na sentyment do Jeronimo Martins i Jumbo. Jak
    jestes psychicznie silny to bedziesz bardzo zadowolony. Ja w Jumbo bylem -
    byla to moja jedyna praca do ktorej chodzilem z przyjemnoscia - cieszylem
    sie idac do pracy (powaznie). Jak dasz rade wyrabiac plan to po dyrekcji
    bedziesz mogl chodzic jak PAN i WLADCA i nikt cie nie ruszy, a dyrektor z
    daleka podawal ci reke. Jak nie wyrobisz 80% planu to nie przedluza ci umowy
    po 3 miechach. Nie zastanawiaj sie i bierz - taki papier zawsze sie przyda.

  • 3. Data: 2003-04-17 08:09:51
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    Nie wiem w którym Jumbo pracowałeś, ale racej nie w Poznaniu....
    Biedronka jest zdecydowanie inaczej zarządzana niż Jumbo, które było od
    dawna przeznaczone na sprzedaż.
    Kierownik Biedronki niewiele może....ale praca jest pracą.