PracaGrupypl.praca.dyskusjeOpinie o "Renomie" ? › Re: Opinie o "Renomie" ?
  • Data: 2004-07-24 08:21:48
    Temat: Re: Opinie o "Renomie" ?
    Od: "Radekx" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cdrqrh$h5$1@news.onet.pl...

    > Na PKP jest o tyle dobrze, że prowizja jest od wezwań wystawionych a nie
    > wpłaconych. jednak generalnie na kolei z gapolami jest baaardzo ciężko,
    więc
    > na majątek nie licz;-)

    Ale nie wszyscy są Miłośnikami Kolei, więc ktoś tam za darmo chyba pojedzie
    ;-)

    > Tak samo nie licz na stały etat w renomie, dostaniesz tylko prowizję.

    Z tym będzie najgorzej bo może się okazać że mój miesięczny zarobek wyniesie
    kilkadziesiąt zlotych...

    [ Radek Klensporf / Radekx | http://republika.pl//radekx ]
    [ | GSM 694 84 - 77 - 66 | ICQ 276192912]
    [ | r...@g...pl | Poznań 2004 | r...@n...pl]
    ["Tysiącmilowa podróż zaczyna się od jednego kroku" - Konfucjusz]