PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opiekun - Wielka Brytania

  • 1. Data: 2005-02-01 12:00:33
    Temat: Opiekun - Wielka Brytania
    Od: "Klemens" <b...@a...pl>

    Czy może mi ktoś powiedzieć jak wygląda praca własnie jako opiekun w domu
    starców? Mam propozycje takiego kontraktu i na rozmowie powiedzieli mi ze to
    taka praca (mycie mieszkańców, pomoc w załatwianiu się, karmienie, zmiana
    pampersów itp...) Czy ktos był na takim wyjeździe i może mi powiedzieć czy
    to jest ciężkie? Chodzi mi o to czy duzo jest takiej pracy, bo na pewno jest
    też coś innego do robty oprócz tych "fizjologicznych" mało przyjemnych
    obowiązków. Czy takie coś to ciągła praca przy "kupach" czy też są jakies
    ciekawsze strony takiej pracy. Prosze o wypowiedziy osoby,które sie tym
    naprawde zajmowały bo zastanawiam sie nad takim wyjazdem.

  • 2. Data: 2005-02-01 13:44:38
    Temat: Re: Opiekun - Wielka Brytania
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    In <ctnqso$ig6$1@news.onet.pl>, Klemens wrote:

> [...]
    > pampersów itp...) Czy ktos był na takim wyjeździe i może mi powiedzieć czy

    Dość rzetelnie to przedstawili. Tak, tak to wygląda.

    > Chodzi mi o to czy duzo jest takiej pracy, bo na pewno jest
    > też coś innego do robty oprócz tych "fizjologicznych" mało przyjemnych
    > obowiązków.

    Nie bardzo. Gdy masz zmianę nocną, to pilnujesz co się dzieje, czasami
    możesz dostać dyżur w kuchni, jednak zasadniczo są to właśnie takie
    fizjologiczne zadania.

    > Czy takie coś to ciągła praca przy "kupach" czy też są jakies
    > ciekawsze strony takiej pracy. Prosze o wypowiedziy osoby,które sie tym
    > naprawde zajmowały bo zastanawiam sie nad takim wyjazdem.

    Bardzo ciężka, zarówno fizycznie jak i psychicznie, praca.

    --
    Jarek Hirny _-(_)- _-(_)- _-(_)- _-(")- _-(_)- _-(_)- _-(_)-
    `(___) `(___) `(___) `%%%%% `(___) `(___) `(___)

  • 3. Data: 2005-02-01 13:58:41
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Użytkownik "Klemens" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy też są jakies ciekawsze strony takiej pracy. Prosze o wypowiedziy
    > osoby,które sie tym naprawde zajmowały bo zastanawiam sie nad takim

    Mój kolega pracuje właśnie w domu starców Anglii, jest bardzo zadowolony,
    dosyć dobrze zarabia, pracuje tyle godzin ile ma pracować, generalnie jest
    zadowolony i narazie nie chce wracać. Praca a i owszem, ciężka, czasem
    brudna, jak ktoś nie ma serca do starszych osób, nie polecam. Jeśli jednak
    nie przeszkadzałoby Ci to że są to starsi ludzie, często z racji wieku
    bardzo złośliwo, nie potrafiący samodzielnie zrobić wielu rzeczy, to
    polecam.