PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opinie o skutecznosci serwisow posrednictwa pracy?

  • 1. Data: 2005-02-01 12:41:19
    Temat: Opinie o skutecznosci serwisow posrednictwa pracy?
    Od: "yetimir" <yetimir#wytnij#@poczta.onet.pl>

    Witam

    Wczoraj z uporem maniaka wklepywalem swoje dane do jednego z wielu serwisow
    zajmujacych sie posrednictwem pracy na co moja zona zareagowala malym
    oburzeniem iz trace czas na cos co nie ma sensu. W pewnym stopniu musialem
    jej przyznac racje gdyz jak na razie nie odczulem "korzysci" w przypadku
    innych serwisow, w ktorych rowniez wklepalem swe dane.
    Moje pytanie jest dokladnie takie jak temat tego posta. Czy waszm zdaniem
    jest sens wypelniac tego typu formularze i czy kogos jakis pracodawca
    znalazl w ten sposob?
    Wielkie dzieki za wszelkie opinie.

    yetimir

  • 2. Data: 2005-02-01 13:51:11
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Moje pytanie jest dokladnie takie jak temat tego posta. Czy waszm zdaniem
    > jest sens wypelniac tego typu formularze i czy kogos jakis pracodawca
    > znalazl w ten sposob?
    > Wielkie dzieki za wszelkie opinie.

    Również od pewnego czasu wklepuję takie dane i jak do tej pory nie udało mi
    się nic znaleść dzięki pośrednictwom. Co więcej, zdarza się że pojawia się w
    gazecie, albo na innym serwisie z pracą ogłoszenie pochodzące właśnie z
    pośrednictwa w którym sie zarejestrowałam, IDEALNIE podchodzące pod moje
    wykształcenie, doświadczenie, języki itd. Więc jak to ma się do ich
    zapewnień, że najpierw sprawdzają czy przypadkiem nie mają u siebie w bazie
    kandydata który mógłby spełniać ich wymagania? Pondato nigdy nie wiem jak
    się zachować - czy czekać aż się łaskawie odezwą z tej swojej bazy podań,
    czy słać podanie na ogłoszenie, mimo że moje papiery znajdują się już u nich
    w tej "bazie"?
    Niestety muszę powiedzieć że nie mam dobrym doświadczeń z pośrednictwami -
    np. Strategie Personalne, nie potrafiły odpowiedzieć mi na żaden z moich 3
    mejli wysłanych na 3 różne adresy jakie podają na stronie. Ignorancja
    totalna. Wg mnie większość (nie wyszstkie) z tych pośrednict to wielki pic
    na wode.
    Z drugiej strony, koleżanka niedawno znalazła prace przez Creyfs'a więc może
    są też uczciwe pośrednictwa..?

  • 3. Data: 2005-02-01 14:48:13
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yetimir" <yetimir#wytnij#@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moje pytanie jest dokladnie takie jak temat tego posta. Czy waszm zdaniem
    > jest sens wypelniac tego typu formularze i czy kogos jakis pracodawca
    Zdobylem prace wlasnie w ten sposob. I zadecydowaly calkowicie obiektywne
    kryteria.

    Pozdrawiam i powodzenia
    LG

  • 4. Data: 2005-02-01 15:06:02
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "yetimir" <yetimir#wytnij#@poczta.onet.pl> wypłynęło z
    pasją:
> [...]

    > Moje pytanie jest dokladnie takie jak temat tego posta. Czy waszm zdaniem
    > jest sens wypelniac tego typu formularze i czy kogos jakis pracodawca

    Gros czasu zajmuje takim serwisom śmiertelna walka o klienta - to dla nich
    kwestia życia lub śmierci. Bez kandydatów mogliby się jakoś obyć ;). Np.
    popatrzcie na forum na Jobpilocie - "zadaj pytanie ekspertowi" itp. Tylko
    jakoś ten ekspert nie odpowiada.... Odnoszę takie wrażenie, że szukający
    pracy raczej w tych serwisach przeszkadzają ;))

    Pozdro
    Coinneach

  • 5. Data: 2005-02-01 17:34:33
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    yetimir wrote:
> [...]
    > Moje pytanie jest dokladnie takie jak temat tego posta. Czy waszm zdaniem
    > jest sens wypelniac tego typu formularze i czy kogos jakis pracodawca

    BDI. Dziala - mam prace.

    WL

  • 6. Data: 2005-02-01 19:08:21
    Od: "JJ" <a...@a...com>

> [...]
    > Moje pytanie jest dokladnie takie jak temat tego posta. Czy waszm zdaniem
    > jest sens wypelniac tego typu formularze i czy kogos jakis pracodawca

    Zapewniam, że wprowadzenie aplikacji do baz danych firm zajmujących się
    pośrednictwem pracy ma sens. W moim przypadku to główna metoda pozyskiwania
    kandydatów, których aplikacje przekazywane są następnie do firmy zlecającej
    przeprowadzenie rekrutacji. Trzeba jednak pamiętac, że kryteria, którymi
    kieruje się konsultant selekcjonując życiorysy, narzocone są przez klienta
    płacącego firmie pośredniczącej za należyte zrealizowanie projektu.
    Trudno się dziwić, że często na wprowadzeniu aplikacji przygoda z serwisem
    pośrednictwa pracy się kończy. Konkurencja jest duża i to nie tylko wśród
    kandydatów. Firmy doradcze robią co mogą, aby to właśnie przedstawiony przez
    nie kandydat został zaakceptowany przez klienta. Niejednokrotnie
    zleceniodawcy zwracają się o pomoc do kilku różnych agencji, a płacą tylko
    tej, która dostarczy im odpowiedniego kandydata.

    Pzdr