PracaGrupypl.praca.dyskusjeOpiekun - Wielka Brytania › Opiekun - Wielka Brytania
    From: "Klemens" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Opiekun - Wielka Brytania
    Date: Tue, 1 Feb 2005 13:00:33 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@dnh184.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy może mi ktoś powiedzieć jak wygląda praca własnie jako opiekun w domu
    starców? Mam propozycje takiego kontraktu i na rozmowie powiedzieli mi ze to
    taka praca (mycie mieszkańców, pomoc w załatwianiu się, karmienie, zmiana
    pampersów itp...) Czy ktos był na takim wyjeździe i może mi powiedzieć czy
    to jest ciężkie? Chodzi mi o to czy duzo jest takiej pracy, bo na pewno jest
    też coś innego do robty oprócz tych "fizjologicznych" mało przyjemnych
    obowiązków. Czy takie coś to ciągła praca przy "kupach" czy też są jakies
    ciekawsze strony takiej pracy. Prosze o wypowiedziy osoby,które sie tym
    naprawde zajmowały bo zastanawiam sie nad takim wyjazdem.