PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2003-05-14 12:48:18
    Temat: Okres wypowiedzenia
    Od: "olo_77" <o...@z...tlen.pl>

    Witam serdecznie,

    kiedy mozna zlozyc wypowiedzenie umowy o prace, mam dwutygodniowy okres
    wypowiedzenia, czy mozna zlozyc w kazdej chwili czy np. tylko na koniec
    miesiaca?

    pozdrawiam
    olo

  • 2. Data: 2003-05-14 13:10:31
    Temat: Re: Okres wypowiedzenia
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "olo_77" <o...@z...tlen.pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie,
    >
    > kiedy mozna zlozyc wypowiedzenie umowy o prace, mam dwutygodniowy okres
    > wypowiedzenia, czy mozna zlozyc w kazdej chwili czy np. tylko na koniec
    > miesiaca?

    W każdej chwili, ale 2 tygodnie zaczną Ci liczyć od rozpoczęcia nowego
    miesiąca.

  • 3. Data: 2003-05-14 15:50:09
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Wed, 14 May 2003 15:10:31 +0200, "winetu"
    <P...@w...pl> napisał:

    >Użytkownik "olo_77" <o...@z...tlen.pl> napisał w wiadomo?ci

    >W każdej chwili, ale 2 tygodnie zaczn? Ci liczyć od rozpoczęcia nowego
    >miesi?ca.

    NIE

    § 21. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień lub miesiąc
    albo ich wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim
    dniu miesiąca.

    jeżeli złozysz dziś, wypowiedzenie biegnie od najbliżesz soboty.

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 4. Data: 2003-05-14 18:06:51
    Od: "d." <d...@N...pl>

    > Witam serdecznie,
    >
    > kiedy mozna zlozyc wypowiedzenie umowy o prace, mam dwutygodniowy okres
    > wypowiedzenia, czy mozna zlozyc w kazdej chwili czy np. tylko na koniec
    > miesiaca?

    Zapomnialem dodac ze umowa jest na czas okreslony i pracuje okolo pol roku,
    jezeli to cos zmienia...

    olek

  • 5. Data: 2003-05-15 15:02:06
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Wed, 14 May 2003 20:06:51 +0200, "d." <d...@N...pl>
    napisał:

    >Zapomnialem dodac ze umowa jest na czas okreslony i pracuje okolo pol roku,
    >jezeli to cos zmienia...

    Nie ma znaczenia, o ile w umowie było zazanaczone iz mozna ją
    wypowiedzieć za dwutygodniowym wypowiedzeniem ;)

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 6. Data: 2003-05-16 18:37:06
    Od: "Lech S" <s...@N...gazeta.pl>

    Zdzisław <s...@p...wp.pl> napisał(a):

    > Nieprawda- 2 tygod. liczy się od najbliższego
    poniedziałku.

> [...]
    > dniu miesiąca.
    >
    > jeżeli złozysz dziś, wypowiedzenie biegnie od najbliżesz soboty.

    Nieprawda .Jak wyżej

    Z poważaniem:
    > Zdzisław Sokołowski

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2003-05-18 16:42:29
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Fri, 16 May 2003 18:37:06 +0000 (UTC), "Lech S"
    <s...@N...gazeta.pl> napisał:

    >poniedziałku.
    >>
    >NIE

    >Nieprawda .Jak wyżej
    A może podasz mi podstawę prawną tego twierdzenia.
    Uważaj wprowadzasz człowiek w poważny błąd prawny.

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski