PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okres próbny na czarno ?

  • 11. Data: 2004-07-09 09:48:45
    Temat: Re: Okres próbny na czarno ?
    Od: "Grzech" <b...@p...onet.pl>

    > Owszem, często praktykuje się jednomiesięczny okres próbny, ale nie na
    > czarno.
    > Jeśli gość byłby w porządku zatrudniłby Cię na umowę zlecenie.
    > A tak obaj złamiecie prawo.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Magda

    TAK JEST !! porządek przede wszystkim !! zacznijmy od własnego ogródka !!

  • 12. Data: 2004-07-09 09:51:55
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 9 Jul 2004 11:33:59 +0200, Grzech <b...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Nigdy w ?yciu !! Uczysz pracodawce ?eby mia? Cie w dupie i nie szanowa?
    > Nie pozwalajcie ludzie na to !! Przez takie frajerskie podej?cie jest w
    > tej
    > Polsce jak jest, a potem si? narzeka na warunki pracy i zarobki ...
    > Szanujcie si?, ma byae wszystko po bo?emu i wtedy wiadomo ?e b?dzie ok
    > ... A
    > nie mo?e si? uda ... To bzdura !!!

    A jesc trzeba....................

  • 13. Data: 2004-07-09 10:09:15
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej w sprawie pracy. Gosc chce mnie
    zatrudnic
    > najpierw na 1 m-c okresu próbnego co jest normalną procedurą wszedzie
    > praktykowaną.

    JA zdecydowanie uwazam, ze nie powinno sie przyjmowac pracy na czarno, jesli
    firma ma byc powazna, chyba, ze to jest sprawa zycia albo smierci z glodu.
    Odradzam serdecznie i proponuje naciskac PRZED podjeciem pracy na podpisanie
    umowy. Po to wlasnie jest okres probny, zeby ktos mogl okreslic, czy jestes
    mu przydatny, czy nie, a umowe na to ma podpisac i basta !

    Wojtek

  • 14. Data: 2004-07-09 10:11:29
    Od: "Art" <a...@i...net.pl>

    Użytkownik "Grzech" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dal tego nie jestem pracodawcą bo wiem jak jest ... Jak ktoś sobei nei
    daje
    > rady i go pracownicy robią w balon aniech se odpuści ... Są frimy które
    > cenią pracowników a pracownicy firmę. Młody człowiek po szkole (studiach)
    > najczęsciej jest głodny pracy, chce się wykazać jest pełen pomysłów i
    > ambicji - dobry pracodawca potrafi to wykorzystać i docenić.
    > Cienki niech spada z rynku i nie obniża średniej ...

    Wlasnie wykorzystac, !

    Jeszcze nie spotkalem w tym kraju kogos kto bylby zadowolnony z
    pracodawcy+praca+pensja !
    A co do doceniania to przykladem jest Tomasz Lis - jakos przycieli mu
    skrzydla :)

    Nie sa winni ani pracownicy ani pracodawcy takiej sytuacji, Politycy nie
    potrafia przygotowac takich ustaw ktore pociagnely by za soba skutek
    zmniejszenia bezrobocia a co za tym idzie wiekszej konkurecji pracownikow na
    rynku pracy i ich wynagradzania.
    Natomiast rady typowo " w dupie mam taka prace za miesac bez umowy" do
    niczego nie prowadza. Krzykaczy jest wielu - a koles chce miec kase - jak
    sie w ciagu miesiaca okaze dobry to i pracodawca doceni jesgo atuty i wtedy
    bedzie startowal z lepszej pozycji negocjacyjnej.
    I powtarzam jeszcze raz nie jestem zwolennikiem oszustw tylko w obecnych
    czasach takie sie cholerne realia

    Art

  • 15. Data: 2004-07-09 10:13:41
    Od: "Gnys" <g...@w...pl>

    Użytkownik "fotech" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jestes
    > mu przydatny, czy nie, a umowe na to ma podpisac i basta !

    Chyba masz racje. Powiem mu ze umowa i koniec. Bo tak to potem nikt mi nie
    udowodni ze pracowalem gdzies i gosciu moze mnie tez zrobic w ciula.

    Ale ciekawe dlaczego on sie nie boi tak zatrudniac na "okres probny na
    czarno". Myslisz ze mu tez cos grozi gdy ma ludzi zatrudnionych na czarno ?

    pozdr.

  • 16. Data: 2004-07-09 10:17:39
    Od: "Gnys" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Art" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bedzie startowal z lepszej pozycji negocjacyjnej.
    > I powtarzam jeszcze raz nie jestem zwolennikiem oszustw tylko w obecnych

    Masz racje. Nie oznacza to, ze pracodawca odrazu musi byc kretaczem badz
    oszustem. Moze sie okazac ze jest uczciwy w tym senie ze realizuje to co
    obieca.
    Zreszta nie wygladal na kretacza raczej na "sensownego" pracodawce ale za
    wczesnie na ostateczna ocene.
    A obiecal przez ten probny miesiac 5zl/godz ("na reke") i za nadgodzine tez
    "tylko" 5 zl/godz.

    Zobaczymy. Co mi szkodzi sprobowac.

    pozdr.

  • 17. Data: 2004-07-09 10:24:30
    Od: "Grzech" <b...@p...onet.pl>

    Spróbuj i daj znać ...

  • 18. Data: 2004-07-09 10:29:18
    Od: "Art" <a...@i...net.pl>

    Użytkownik "Gnys" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Art" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zobaczymy. Co mi szkodzi sprobowac.

    Dokladnie ! sprobuj - badz ok ! jak jest madry doceni, na poczatek poprosz
    po 15 dniach o zaliczke np. na dojazd i jedzenie w pracy - jak ci da to juz
    cos bedziesz mial.

    Pozdr

    Art

  • 19. Data: 2004-07-09 14:49:11
    Od: "SOLINT - Radosław Buraczewski" <r...@T...pl>

    podpisz z nim umowę ... możesz ją potargać jeśli da Ci pieniądze ...jeśli
    tylko na nich ci zależy

    Czyli ...podpisujesz umowe... przychodzisz po kase...dostajesz ją i idziesz
    do szefa z umową ...dajesz mu ją ...on Ci wtedy mówi czy pracujecie dalej
    czy nie ...

    Nie jestem zwolennikiem tego rozwiązania, ale próbuje się postawić w Twojej
    sytuacji ...

  • 20. Data: 2004-07-09 15:33:07
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Grzech w news:cclom3$o5a$1@news.onet.pl napisał(a):

    > Przez takie frajerskie podejście jest w tej Polsce jak jest,

    Przez takie 'frajerskie' podejscie mam prace :-) I coraz wiecej znajomosci
    ;-P

    pozdrawiam
    Greg