PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa na czas nieokreslony jak postapic ????

  • 1. Data: 2004-07-09 06:09:47
    Temat: Umowa na czas nieokreslony jak postapic ????
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Witam !!!

    Pracuje na umowe na czas nieokreslony ( pracuje u pracodawcy1,5 roku ),
    pracodawca chce wypowiedziec mi umowe o prace z przyczyn dotyczacych zakladu
    oraz zatrudnic mnie na umowe zlecenie i tu mam pytania:

    a) pracodawca nie zaplacil mi nadgodzin ktore mam udokumentowane za rok 2003
    Czy jest zobwiazany mi je wyplacic ???
    b) zaklad zatrudnia 116 osob ale nikt nie otrzymal swiadczen z ZFŚS za rok
    2003
    Czy jest zobowazany je wyplacic ???
    c) Jak powinna wygladac umowa na zlecenie ???
    czy musi byc podany czas pracy od dnia do dnia, czy kwota powinna byc za
    caly okres umowy zlecenia czy moze byc godzinowa ???

    Reasumujac

    Czy np majac umowe na dwa miesiace z ustalona stawka godzinowa pracodawca
    moze odsylac pracownika do domu z braku pracy ???
    Pytam dlatego bo moze byc tak ze w okresie np 1 miesiaca bede w pracy 20 dni
    po 4 godziny dziennie wtedy bede mial zapalacone za przepracowany miesiac 80
    godzin ??
    A wiem aby ubiegac sie o zasilek trzeba miec umowy zlecenia wg ktorych
    wynagrodzenie miesieczne nie moze byc nizsze niz najnizsza krajowa tj chyba
    840,00 zł ??

    Prosze o jakas wykladnie prawna tych zagadnien.

    Andrzej