PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okres próbny na czarno ?

  • 31. Data: 2004-07-13 09:26:23
    Temat: Re: Okres próbny na czarno ?
    Od: "Art" <a...@i...net.pl>

    A ja wam napisze inna ciekawostke, !

    Do mojej kolezanki przyszla dziewczyna do pracy i od razu zaznaczyla
    (pracownica) ze chce pracowac na czarno !!!

    A wiecie dlaczego ? dlatego ze dostawala niezla kwote jako matka wychowujaca
    samotnie dziecko i kazdy dodatkowy dochod obnizalby lub eliminowalby wyplate
    swiadczenia na dziecko !

    Wiek punk widzenia zalezy od miejsca siedzenia. Jestes pracodawca penie
    bardziej przedsiebiorczy i zaradny to zatrudniach i robisz tak by wyzyc.
    Jestes zaradnym pracownikiem szukasz do skutku az znajdziesz - i bez obrazy
    nie jestes zaradny bierzesz co jest - takie realia !

    Pozr. Art

  • 32. Data: 2004-07-15 13:24:07
    Od: soviakoo <s...@i...pl>

    Nahia wrote:
    [ciach]

    > Jesli ktos ma zamiar *uczciwie* zatrudnic to proponuje
    > *uczciwe* warunki wspolpracy. To moje zdanie, nie musisz
    > oczywiscie sie z nim zgadzac.
    >

    > pzdr. Nahia

    no wlasnie. przygladam sie tej rozmowie juz dluzszy czas i ...ja sie
    dziwie, ale nie temu, ktory przyszedl do pracy, bo on przez ten miesiac
    nie mial nic do stracenia, ale pracodawcy. przeciez moge mu z firmy
    wyniesc wszystko. pliki z komputerow, wyeksportowac bazy danych, papiery
    powynosic, wydzwonic godziny prywaty z telefonow sluzbowych, a on mnie
    moze co najwyzej za ucho pociagnac...

    BEZ SENSU conajmniej.

    pozdrawiam
    __