PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkres próbny na czarno ? › Re: Okres próbny na czarno ?
    From: "SLaw" <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Okres próbny na czarno ?
    Date: Mon, 12 Jul 2004 13:48:28 +0200

    > No dobra, ale chwila moment: z tego co zrozumialam to on ma
    > dostac wynagrodzenie za ten miesiac tylko bez papierka na to
    > ze tam pracuje. Jaki jest w zwiazku z tym problem zeby dac
    > na ten miesiac umowe-zlecenie na przyklad na kwote nieco moze
    > mniejsza niz umowiona -- jesli zamierza ja wyplacic to nie
    > powinien miec z tym problemu, nie uwazasz?

    Nie znam sie na prawie pracy ale jesli jest to najnizsza krajowa? Lepiej dac
    komus te 100 zl (tak dla zachety) wiecej niz zaplacic podatek.
    Dodam moze to ze uwazam ze UMOWA POWINNA BYC I TYLE ale jesli pracodawca
    postawil taki warunek to na miejsce kolegi znajdzie sobie kogos nowego kto
    nie czyta newsow i ten ktos za mies bedzie mial umowe i prace a kolega
    zadajacy pytanie bedzie jej nadal szukal.