PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgraniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ? › Re: Ograniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ograniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ?
    Date: Sun, 17 Jun 2007 17:20:26 +0200
    <f4jdvj$150$1@news.interia.pl> <f4ji03$dvh$5@news.lublin.pl>
    <f4ji62$6bt$1@news.interia.pl> <f4jk65$dvh$6@news.lublin.pl>
    <f4jksp$qc7$1@node1.news.atman.pl> <f4jo28$dvh$7@news.lublin.pl>
    <f4li79$6kl$1@node1.news.atman.pl> <f4lk8o$sb0$2@news.lublin.pl>
    <f4lkv8$7d8$1@node1.news.atman.pl> <f4mu77$d6q$1@news.dialog.net.pl>
    <f4o57o$ohe$1@node1.news.atman.pl> <f4ocr7$b41$1@news.dialog.net.pl>
    <f518vm$tb4$1@bandai.magma-net.pl> <f51c2i$f0i$1@news.dialog.net.pl>
    <f51jvn$12k$1@bandai.magma-net.pl> <f51mam$m6t$1@news.dialog.net.pl>
    <f52jop$2qn$1@bandai.magma-net.pl> <f536ui$il9$1@news.dialog.net.pl>
    <f53gpl$sta$1@bandai.magma-net.pl>

    W wiadomości news:f53gpl$sta$1@bandai.magma-net.pl Mariusz Lotko
    <i...@w...pl> pisze:

    > Wątpię. Głową muru nie przebijesz. W tym również betonu.
    To nie wal kiepełą w beton tylko spróbuj sięrozwinąć w stopniu możliwym dla
    ciebie indywidualnie. Nie stawiaj sobie niemożiwych do osiągnięcia
    oczekiwań, bo sie tylko sfrustrujesz.

    > Otóż to. Należę do tych, którzy chcieliby, aby to się odbywało w stopniu
    > _mniejszym_.
    Podziwiam determinację i samozaparcie z jaką musiałeś przebyć drogę do
    uświadomienia sobie tej prostej prawdy, że wolimy jak nam państwo zabierze
    mniej niż więcej.
    Twojego osobistego osiągnięcia w tej materii nie umniejsza zbytnio fakt, że
    wiekszość ludzi do tej konstatacji dochodzi bez jakiegokolwiek trudu.

    > Zgoda. Ale aby te zmiany zaszły musimy ich chcieć. A Tobie np. jest z tym
    > dobrze, nawijasz tu o porządku, prawie i konieczności jego bezwzględnego
    > przestrzegania.
    A mówiłem, że niewiele rozumiesz...

    > Ludzi, którzy chcieliby coś zmienić nazywasz nie-wprost idiotami.
    > Oczekujesz, że zaraz odezwą się głosy: "Tak, Wielki Jotte, przelej nam
    > jeszcze trochę swoich mądrości"?
    A mówiłem, ze konfabulujesz...

    > W tym kontekście wolę być "dziecinnie niepogodzony". A jeśli uważasz, że
    > takie podejście nic nie zmieni, to jest mi Ciebie naprawdę żal.
    A mówiłem, że jesteś dziecinny...

    > Ty z kolei będziesz musiał żyć z przekonaniem: nic nie mogę, jestem
    > bezwładnym elementem aparatu państwowego, któremu się muszę bezwzględnie
    > podporządkować.
    Chce ci się tak pieprzyć? I takie głupoty?

    > EOT.
    Nie ty o tym decydujesz. Ty możesz jedynie zdecydować, że już nie masz nic
    do powiedzenia, co zresztą miało miejsce od początku.

    --
    Jotte