PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgraniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ? › Re: Ograniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ?
  • Data: 2007-06-11 15:05:09
    Temat: Re: Ograniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ?
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2007-06-11 16:52 [Jackare] napisał(a):

    > bo istnieje pewnien zakres wynagrodzeń w którym opłaca się pracownikowi
    > przejść na tzw samozatrudnienie natomiast bardzo nieopłacalne jest to
    > dla budżetu państwa.

    Nie odpowiedziałeś dlaczego uważasz że przytoczone przez Ciebie przepisy
    ograniczają swobodę DG.

    > urlopach i zwolnieniach chorobowych "pracownika" ale odpowiednio
    > sporządzone umowy (np ryczałty miesięczne) zabezpieczą pracownika np na
    > okres urlopu

    Właśnie to ogranicza ustawa i nie jest to ograniczenie DG. Chcesz
    prowadzić DG - nie domagaj się praw etatowego pracownika.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::