PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferta pracy - Specjalista ds. Technicznych i Jakości

  • 1. Data: 2008-04-18 08:24:38
    Temat: Oferta pracy - Specjalista ds. Technicznych i Jakości
    Od: HR Compass <r...@h...com.pl>

    Hrcompass dla swojego Klienta, tworzącego wysokiej jakości produkty
    dla dzieci, poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku SPECJALISTY
    DS. TECHNICZNYCH I JAKOŚCI.

    Zadania:
    - udział w zapewnianiu wymaganej jakości produktów i procesu produkcji
    u współpracujących fabryk
    - kontakt z dostawcą w zakresie części zamiennych
    - monitorowanie ilości i jakości reklamacji
    - kontakt z klientem w przypadku trudnych reklamacji
    - udział w procesie analizy występujących usterek w produktach
    - monitorowanie i analiza pojawiających sie niezgodności w produktach
    z wymogami jakości
    - uzyskiwanie potwierdzeń zgodności produktu z normami/dyrektywami,
    dopuszczenia do sprzedaży
    - udział w kontroli gotowego produktu pod kątem bezpieczeństwa
    - udział w kontroli tworzenia oznakowań i instrukcji obsługi produktów
    zgodnie z wymogami

    Wymagania:
    - wykształcenie o profilu technicznym (mechanika i budowa maszyn) i/
    lub jakości
    - umiejętność tworzenia dokumentów i ich procesowania
    - umiejętność tworzenia raportów i podsumowań
    - bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    - zdolności analityczne
    - asertywność
    - nastawienie na wdrażanie wysokich standardów pracy
    - nastawienie na rozwiązywanie problemów
    - umiejętność pracy zespołowej
    - odpowiedzialność za podejmowane działania

    Mile widziane:
    - wiedza z zakresu projektowania i budowy maszyn
    - bieżąca znajomość norm prawnych regulujących produkcję i sprzedaż
    produktów dla dzieci w UE
    - wiedza z zakresu projektowania wózków dla dzieci
    - znajomość programów komputerowych do projektowania (np. Corel, pro-
    e, AutoCad, 3D)

    Firma oferuje:
    - możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
    - atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników,
    umiejętności i zaangażowania
    - interesującą pracę w międzynarodowym środowisku
    - narzędzia pracy

    Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie przez formularz na stronie
    www.hrcompass.pl (zakładka oferty), lub o przesłanie aplikacji (CV z
    klauzulą o ochronie danych osobowych, list motywacyjny) na adres:
    r...@h...pl z tytułem TJ/CZE/B.

  • 2. Data: 2008-04-18 09:13:46
    Od: "Jackare" <1...@p...pl>

    Dno i sztampa do bólu. Nie potraficie niczym zaciekawić potencjalnego
    kandydata.
    Podalibyście przynajmniej miejscowość. Ludzie nie mają aż takiego parcia na
    zmianę pracy aby śmigac z jednego końca na drugi, a oferta wg wymagań nie
    jest dla nowicjusza.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2008-04-18 11:27:09
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    > Firma oferuje:
    (...)

    > - narzędzia pracy

    jestem, k.., pod ciężkim wrażeniem :)

    MSPANC

    e.

  • 4. Data: 2008-04-21 09:10:32
    Od: Robert Jaskula <_rathi_@_wp_._pl_>

    Jackare pisze:
    > Dno i sztampa do bólu. Nie potraficie niczym zaciekawić potencjalnego
    > kandydata.
    > Podalibyście przynajmniej miejscowość.

    Bylem przekonany, ze lokalizacja domyslna (czyli Warszawa), ale tym
    razem jednak nie. Czestochowa.
    Dodajac do tego wyslanie na zla grupe (chyba, ze chcieli zostac zjechani
    z gory do dolu, co jeszcze chwila im sie uda) wychodzi na to, ze lepiej
    trzymac sie od tej firmy z daleka.
    --
    Robert Jaskula

  • 5. Data: 2008-04-21 12:44:31
    Od: Ewa Sokołowska <l...@w...ds.pg.gda.pl>

    Dnia 2008-04-21 11:10:32 Robert Jaskula <_rathi_@_wp_._pl_> napisał/-ła:

> [...]
    > Dodajac do tego wyslanie na zla grupe (chyba, ze chcieli zostac zjechani
    > z gory do dolu, co jeszcze chwila im sie uda) wychodzi na to, ze lepiej

    Tyle, że to nie wina tej konkretnej firmy, tylko jak zwykle firma HR dała
    ciała. Dlatego nie lubię tzw. doradców personalnych i innych nędznych
    pośredników.

    Pozdrawiam :o)
    --
    <------- Ewa Sokołowska ---------------- Krecik w ziemi ma jadalnie ----->
    <--------------------------------------- więc nie jada zbyt normalnie --->

  • 6. Data: 2008-04-22 06:40:59
    Od: Robert Jaskula <_rathi_@_wp_._pl_>

    Ewa Sokołowska pisze:

    > Tyle, że to nie wina tej konkretnej firmy, tylko jak zwykle firma HR dała
    > ciała. Dlatego nie lubię tzw. doradców personalnych i innych nędznych
    > pośredników.

    Skoro nie sprawdzili jak bedzie wygladalo ogloszenie i gdzie zostanie
    wyslane, to znaczy, ze rowniez sa winni. OK, mogli myslec, ze skoro
    placa wyspecjalizowanej firmie, to zostanie to zrobione dobrze. Tylko
    cos tu jest nie tak. Na stronie firmy HR Compass/Hrcompass/hrcompass
    (moze warto byloby ujednolicic?) nie ma ani slowa o tym jak dlugo
    dzialaja i jakie maja osiagniecia. Czyzby firma powstala niedawno? I
    jeszcze nic nie zrobila? A moze to firma
    brata/siostry/wujka/szwagra/itp.? Jak sie bierze firme znikad, to
    pozniej takie sa efekty...
    --
    Robert Jaskula

  • 7. Data: 2008-04-23 04:05:01
    Od: "Lukasz" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HR Compass" <r...@h...com.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Hrcompass dla swojego Klienta, tworzącego wysokiej jakości produkty
    dla dzieci, poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku SPECJALISTY
    DS. TECHNICZNYCH I JAKOŚCI.

    A gdzie cyferka okreslajaca wysokosc wynagrodzenia ?? W Polsceazdy by chciał
    szukac frajera ro pracy ale o wynagrodzeniu to jakos mówić"nie wypada" ...