PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odprawa a Ustawa z 20 IV 2004

  • 1. Data: 2004-08-04 09:16:40
    Temat: Odprawa a Ustawa z 20 IV 2004
    Od: "Andrzej" <c...@p...onet.pl>

    Witam!
    W kilku poprzednich postach dotyczacych odpraw pojawia sie argument powołujący
    sie na ustawe z 2003, która mowi mniej wiecej, ze odprawa nalezy się
    pracownikowi tylko wtedy jesli jego pracodawca zatrudnial powyzej 20 osób.

    Ostatnio zetknąłem sie z opinią, że Ustawa z 20 IV 2004 "O promocji
    zatrudnienia i instytucjach rynku pracy" znosi ten warunek. Chodzi o rozdz.1
    art. 2 poz. 29. Jesli dobrze go interpretuje to oznacza on, ze jesli
    pracodawca zwalnia pracownika "z przyczyn dotyczących zakladu pracy" to odnosi
    się to do pracodawcy zatrudniającego MNIEJ NIZ 20 osob.

    Czy ktos mogłby mi wyjasnic o co w tym chodzi? Cyz mam racje z taką
    interpretacją? Bylbym wdzieczny. Stawka jest dla mnie wysoka, bo jesli nie
    slusznie bede pozywal do sądu pracy mojego bylego pracodawcy,to bede oblozony
    kosztami procesu.
    A swoją drogą czy ktos wie, jakie to kwoty?
    Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2004-08-04 20:23:55
    Temat: Re: Odprawa a Ustawa z 20 IV 2004
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > interpretacją? Bylbym wdzieczny. Stawka jest dla mnie wysoka, bo jesli nie
    > slusznie bede pozywal do sądu pracy mojego bylego pracodawcy,to bede

    co ma piernik do wiatraka?
    ustawa o promocji nie ma nic wspolnego z odprawami, a jesli chodzi o
    zwolnienia w firmah do 20 osob to postaram sie jutro cusik nastukac ;)

    Jean