PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdprawa a Ustawa z 20 IV 2004 › Odprawa a Ustawa z 20 IV 2004
    From: "Andrzej" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odprawa a Ustawa z 20 IV 2004
    Date: 4 Aug 2004 11:16:40 +0200

    Witam!
    W kilku poprzednich postach dotyczacych odpraw pojawia sie argument powołujący
    sie na ustawe z 2003, która mowi mniej wiecej, ze odprawa nalezy się
    pracownikowi tylko wtedy jesli jego pracodawca zatrudnial powyzej 20 osób.

    Ostatnio zetknąłem sie z opinią, że Ustawa z 20 IV 2004 "O promocji
    zatrudnienia i instytucjach rynku pracy" znosi ten warunek. Chodzi o rozdz.1
    art. 2 poz. 29. Jesli dobrze go interpretuje to oznacza on, ze jesli
    pracodawca zwalnia pracownika "z przyczyn dotyczących zakladu pracy" to odnosi
    się to do pracodawcy zatrudniającego MNIEJ NIZ 20 osob.

    Czy ktos mogłby mi wyjasnic o co w tym chodzi? Cyz mam racje z taką
    interpretacją? Bylbym wdzieczny. Stawka jest dla mnie wysoka, bo jesli nie
    slusznie bede pozywal do sądu pracy mojego bylego pracodawcy,to bede oblozony
    kosztami procesu.
    A swoją drogą czy ktos wie, jakie to kwoty?
    Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.