PracaGrupypl.praca.dyskusjenapisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji › Re: Odp: napisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: napisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji
    Date: 20 Jan 2003 04:53:27 -0800

    "Rafal" <?@?.?> writes:

    > Użytkownik Tomek <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b09t8j$2e4$...@n...onet.pl...

    > A ja wiem, że są ludzie, którzy w poszukiwaniu pracy są gotowi pracować za
    > darmo przez kilka miesięcy w nadziei (często nieuzasadnionej), że po tym
    > okresie dostaną pracę na stałe.

    no coz, za glupote wlasna sie placi....

    i nie rzumiem tez tego oslego uporu, zeby w imie "stalej pracy" dac
    sie oszukac, wydupcyc i pozwolic komus wejsc na leb.

    wolalabym miec prace na umowe o dzielo, zlecenie czy nawet brak umowy,
    byle bym dostawala godziwe pieniadze za robote, a nie miec "stala"
    prace na etat, za gowniane pieniadze i w firmie, gdzie czlowiek
    czlowiekowin wilkiem.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net