PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem.... › Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
  • Data: 2003-05-07 01:16:04
    Temat: Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odnosze wrazenie ze
    > obecna sytuacja na rynku pracy zmanierowala bezrobotnych, ktorzy wszedzie
    > doszukuja sie podstepow, falszywych ofert itp tymczasem powazne firmy
    traca
    > w ten sposob ciekawych pracownikow.
    Mysle, ze to nie tylko wrazenie - to fakt. Niedawno szukalem ludzi
    (powiedzmy informatyko/elektronikow) - dokladnie to samo zaobserwowalem.
    Wszyscy sie boja wlasnego cienia, bo napewno kazdy pracodawca jest oszustem
    i nie zaplaci ani grosza. To jakas paranoja. Czasami jak czytam odpowiedzi
    na tej grupie to nasuwaja mi sie skojarzenia z kolkiem rozancowym albo innym
    towarzystwem wzajemnej adoracji ;-) Takiej (pesymistycznej) jednomyslnosci
    to nigdzie indziej chyba nie ma ;-) No i, oczywiscie, z takim podejsciem
    nikt nigdy zadnej pracy nie znajdzie (bo nie bedzie szukal - po co, i tak
    sie przeciez nie uda...).

    Pozdrawiam,
    PiotrG