PracaGrupypl.praca.dyskusje... i inne polecenia przelozonego ?! › Re: Odp: ... i inne polecenia przelozonego ?!
  • Data: 2002-11-12 12:21:17
    Temat: Re: Odp: ... i inne polecenia przelozonego ?!
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie bardzo rozumiem jak Ci wychodzi "wolna amerykanka" ale myślę że wszytsko
    >w kwestii "poleceń" zostało jasno przedstawione daletego tez "wolna
    >amerykanka" to Twoja dowolna interpretacja (zgodna skądinąd z ogólną
    >tendencją choć niesłuszną). Pozdrawiam Beata

    Przeczytalem caly watek ponownie (dzieki za gromki odzew).
    Niestety nadal nie widze jasnych kryteriow - "zwiazek z wykonywa praca" jest
    terminem zbyt luznym (BTW - w jakim dokumencie prawnym on wystepuje? w KP nie
    znalazlem). Zeby to zobrazowac pytanie praktyczne: jeden z obowiazkow to
    projektowanie urzadzenia technicznego. Czy wyjazd do innego miasta w celu jego
    uruchomienia "lapie sie" pod prawidlowe polecenie? Kto o tym decyduje jesli z
    przelozonym mamy rozne zdanie?
    Takich watpliwosci jest duzo i dlatego pisze ze nadal problem (z mojego punktu
    widzenia ) jest nierozwiazany - tak dlugo jak nie bede mial przed soba
    odpowiedniego paragrafu.
    Pozdrawiam,
    TRS
    archiwum i przeszukiwanie newsów