PracaGrupypl.praca.dyskusje... i inne polecenia przelozonego ?! › Re: ... i inne polecenia przelozonego ?!
  • Data: 2002-11-12 17:31:43
    Temat: Re: ... i inne polecenia przelozonego ?!
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TRS" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:02111214453483@polnews.pl...

    > Ech... od kiedy firma zaczela nas (bo nie tylko ja jestem w tej sytuacji)
    robic
    > w konia zainteresowalismy sie przepisami, ale niestety okazalo sie ze malo
    tam
    > jasnych zasad, pomocnych w naszej sytuacji. Z kazda sprawa nie bedziemy
    latac
    > do
    > PIPy (BTW - przyjmuja anonimowe donosy?) a zakladac zwiazku nam sie nie
    chce...

    To może jeszcze moje zdanie na ten temat (bylo to na tej grupie chyba 2
    miesiace temu).
    1.Odmówić wykonania polecenia możesz zawsze jeżeli jego wykonanie jest
    przestępstwem.
    2.Jeżeli masz taki wpis w umowie to Twój problem - nie wolno takiej umowy
    podpisywać. Dlaczego: bo zakres tego co pod tym punktem rozumieć zależy nie
    od Ciebie tylko od Twojego Szefa. Jeżeli jego kolega prowadzący inną Firmę,
    pod tym punktem rozumie że wydaje polecenie aby jakiś pracownik zrobił 20
    "pompek", a jeżeli ten odmówi to pod byle jakim pozorem wywali go z pracy,
    to Twój Szef może to jeszcze rozszeżyć na np "żabki".
    3.Polecenia typu wyjazd na delegację (jak wyżej piszesz) są jak najbardziej
    w porządku - pozostają w związku z wykonywaną pracą i zawsze trzeba je
    wykonywać.

    Wiesiek