PracaGrupypl.praca.dyskusjePBS- Rekrutacja- 50zl/2h! › Re: Odp: PBS- Rekrutacja- 50zl/2h!
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: PBS- Rekrutacja- 50zl/2h!
    Date: Sun, 11 Sep 2005 14:23:05 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@gprs8.idea.pl

    Lukasz Stela napisał(a):

    > tylko

    > Wjaśnij mi jedno:
    > Czemu służy wymóg "BARDZO niezadowolony i nielojalny w stosunku do TPSA."?
    >
    > Po przeczytaniu tego od razu krew się gotuje, bo podejrzewam Cię o jakiś
    > szwindel i naciąganie statystyk.
    >
    > Ja odniosłem wrażenie, że robisz jakąś ankietę "statystyczną", która już na
    > wstępie jest ukierunkowana na uzyskanie konkretnego wyniku. Np., że
    > większość Waszych respondentów jest niezadowolona z usług TPSA.
    >
    > To tak, jakby OBOP robił ankietę nt. preferencji wyborczych, a chętnych
> [...]

    To nie jest badanie mające na celu obiektywne poznanie upodobań
    ludzi. Czasami szuka się osób, które wykazują jakieś cechy, np. właśnie
    nie lubią TPSA. Może marketingowcy konkurencyjnej firmy opracowują nową
    ofertę, której targetem są właśnie ludzie nielubiący głównego operatora.
    To ich trzeba wybadać, spytać się co chcą, jak sobie wyobrażają ofertę
    konkurencji - przecież to oni są potencjalnymi klientami. Nie ma
    znaczenia w tym przypadku opinia osób, które

    - nie mają telefonu
    - odpowiada im oferta TPSA
    - dzieci

    itp. itd. Chodzi o poznanie opinii konkretnych osób o konkretnych poglądach.

    Twoje podejrzenia są zupełnie bezpodstawne.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz