PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kolejny temat

  • 21. Data: 2005-10-05 18:03:14
    Temat: Re: Odp: Kolejny temat
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    kjuzik <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Uffff zawsze znajdzie się jakiś teoretyk który i tak wypowiada się nie na
    > temat badania rynkowe i decyzję o otwarciu sklepu pozostaw mnie. Ja pytam
    > się czy dla ludzi nie ważne czy siedzi on w Warszawie czy Krakowie jest sens
    > aby otworzyć komis z używanymi częściami. Czy jest takie zapotrzebowanie.!!!
    > Czy raczej nie ma tematu.

    z praktycznego punktu widzenia powiem, ze jesli masz dobra siec
    sprzedajacych i kupujacych oraz szybka rotacje towaru to ma sens.

    tu poniekad pojawi sie problem ze sprzedajacymi, bo oni beda sugerowac sie
    cenami na allegro, ktorych ty oczywiscie nie dasz bo nie zarobisz na tym.
    sam sie kiedys tym przez chwile zajmowalem i jesli klient nie zjechal
    z cen o 40%-50% to nie bylo rozmowy. kupujacych tez troche bylo, takze
    raczej sie nic nie marnowalo. fakt faktem, ze zdarzalo sie, ze z czyms
    zostales.

    na rynku prawde mowiac jest masa firm, ktora sie tym zajmuje. takze
    pierwszy nie bedziesz. pomysl jak jeden z wielu.

  • 22. Data: 2005-10-05 19:35:07
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 05 Oct 2005 18:03:14 +0000, mhl999 napisał(a):

    > na rynku prawde mowiac jest masa firm, ktora sie tym zajmuje. takze
    > pierwszy nie bedziesz. pomysl jak jeden z wielu.

    Sadze, ze oferty firm sprzedajacych sprzet poleasingowy sie nei przebije.
    Kupuja i sprzedaja sprzet paletami, a wadliwe egzemplarze rozkrecaja na
    czesci, ktore ida wrecz za grosze.
    Ewentualnie moze lepiej pomyslec o przedstawicielstwie ktorejs z tych
    firm, jesli nie ma w poblizu ?

    Podaje link do firmy z mojego regionu, zeby dac pojecie o rzedzie cen jaki
    daja na sprzet.
    http://www.sklep.sck.com.pl/

  • 23. Data: 2005-10-06 05:49:49
    Temat: Re: Odp: Odp: Kolejny temat
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    kjuzik napisał(a):

    > Owszem faktycznie przy XP tak się nie da ale przy 98, Me można wymienić
    > płytę główną swojego czasu dzwoniłem kilka razy do Microsoftu i babki nie
    > potrafiły logicznie sprecyzować zasad licencji OEM tak na chłopski rozum.
    > Powiedziały mi wtedy że licencja przywiązuje się do komputera w znaczeniu
    > słowa wszystko można wymienić nawet skłonni byli powiedziec że obudowę też
    > jeśli przeklei się naklejkę :) i co na to powiecie ????

    Nie wiem jak inni, ale ja bym nie ufał "pani" z majktosoftu i na jej
    opinii nie opierałbym funkcjonowania informatyki w firmie.

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 24. Data: 2005-10-06 07:22:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    czarny napisał(a):

    > Nie wiem jak inni, ale ja bym nie ufał "pani" z majktosoftu i na jej
    > opinii nie opierałbym funkcjonowania informatyki w firmie.

    Trzeba ją było poprosić o przesłanie informacji pisemnie, na papierze
    firmowym ;)

    j.

  • 25. Data: 2005-10-06 11:05:39
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    januszek napisał(a):

    > Trzeba ją było poprosić o przesłanie informacji pisemnie, na papierze
    > firmowym ;)

    nie świadczą takiej usługi ;)

  • 26. Data: 2005-10-07 14:24:31
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    kjuzik napisał(a):

> [...]
    > słowa wszystko można wymienić nawet skłonni byli powiedziec że obudowę też
    > jeśli przeklei się naklejkę :) i co na to powiecie ????

    To, że na Win 98 było kilka różnych licencji.

    pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl