PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kobieta Informatyk ??? czy ktoś widział lub słyszał ?

  • 61. Data: 2003-02-05 09:47:48
    Temat: Re: Odp: Kobieta Informatyk ??? czy ktoś widział lub słyszał ?
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Mystery Me wrote:

    > Fly mam niespodzianke dla Ciebie....

    Zadna tam niespodzianka. Juz wczoraj odpisalem jakiejs wojowniczej
    Kobiecie na priva ;), ze zapomnialem jeszcze o kilku innych znanych mi
    przedstawicielkach tego zawodu podpadajacych pod moja obserwacje, ale
    moge wprowadzic niezbedna korekte (-y):

    1. Wyjatek potwierdza regule;
    2. Wszystkie Kobiety sa piekne, tylko wina brak;
    3. Byt ksztaltuje swiadomosc, wiec wszystkie one byly po prostu zaniedbane;
    4. Mialem za mala probe, do oceny populacji generalnej;

    ;)
    Flyer