PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kobieta Informatyk ??? czy ktoś widział lub słyszał ?

  • 1. Data: 2003-01-28 10:06:42
    Temat: Re: Kobieta Informatyk ??? czy ktoś widział lub słyszał ?
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    Agnieszka wrote:

    > wyczuwam lekka nutke dyskryminacji ze wzgledu na plec ;-)
    przeczulona jestes, wez cos na alergie

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 2. Data: 2003-01-31 02:43:14
    Od: Albatros <a...@i...pl>

    Witam
    Czy ktoś może widział Informatyka Kobietę ????
    Nie nie ,nie osobę która wpisuje w swoim CV , " znajomość worda,
    excela" i takie tam. Chodzi mi o osobę która ma doświadczenie w
    instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych i help desku.

    mam nadzieje ze sie myle, ale chyba takowe nie istnieją

    Pozdrawiam

    A.

  • 3. Data: 2003-01-31 03:31:08
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Albatros wrote:

> [...]
    > instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych i help desku.
    >
    > mam nadzieje ze sie myle, ale chyba takowe nie istnieją

    Widizalem 4:
    1. he, he, he
    2. do spraw merytorycznych, poczatkujaca ale sensowna
    3. programistka - szefowie ja kochali, bynajmniej nie za urode wiec
    chyba cos robila
    4. byla szefowa dzialu informatyki w duzej instytucji bankowej i jest
    obecnie rowniez szefowa czegos tam w innej instytucji bankowej - czy
    byla mocno obcykana w temacie nie wiem, ale sprawiala wrazenie sensownej
    i byla doceniana rowniez bynajmniej nie za urode

    Podsumowujac:
    1. ladna ale glupia
    2-4 Pan Bog nie byl dla nich litosciwy, jezeli chodzi o urode, ale
    rozumu im nie poskapil ;)

    Flyer

  • 4. Data: 2003-01-31 06:21:18
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    > mam nadzieje ze sie myle, ale chyba takowe nie istnieją

    Hmm moze to chwalenei sie ale oprocz tego ze za miesiac bede
    miec tytul magistra Informatyki, to potrafie "pare" rzeczy
    zwiazanych "informatyka". Nie mowie tu o umiejetnosciach
    nabych na uczelni ale o pracy w serwisie komputerowym,
    dziale obslugi kilienta ( tam dopiero trzeba sie bylo
    naglowic co tez kochany klient za krzywde zrobil
    komputerkowi:)) po mlodszego administratora w dosc sporej
    firmie.

    Magge

  • 5. Data: 2003-01-31 07:01:36
    Od: "Wandalka" <w...@t...pl>

> [...]
    > excela" i takie tam. Chodzi mi o osobę która ma doświadczenie w
    > instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych i help desku.

    Jak wyżej + programowanie (tylko Delphi, Clipper) + kiedyś tam prowadziłam
    kursy + udzielałam się na konferencjach....
    Kabelki pozaciska i serwer postawi.....
    Dziwne? Normalne !

    Wandalka

  • 6. Data: 2003-01-31 07:17:45
    Od: "Irena" <i...@a...com.pl>

    nie bardzo rozumiem te znaki zapytania w temacie
    Jestem jedaną z nich
    Irena

  • 7. Data: 2003-01-31 07:29:08
    Od: Ireneusz Pełech <i...@c...com.pl>

    Istnieja. Pracuje w firmie, ktora jes providerem internetu i mam
    kolezanke w pokoju, ktora pracuje na takim samym stanowisku jak - czyli
    administrator WAN. Jest dobra w tym co robi i nie chodzi o obsluge
    pakietu office (ja powiem, ze office sluzy dla mnie tylko do pisania
    papierow, nie zaglebiam sie glebiej w jego mozliwosci).
    Pracujemy na systemach firm cisco, sun i microsoft.

    --
    Pozdrowka
    Monsoft

    ->Atari Internet Magazyn <-
    http://www.atari.cuprum.com.pl

    ->Usługi Informatyczne <-
    http://www.monsoft.republika.pl

  • 8. Data: 2003-01-31 07:56:54
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Albatros <a...@i...pl> writes:

> [...]
    > instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych i help desku.
    >
    > mam nadzieje ze sie myle, ale chyba takowe nie istnieją

    to sie przejedz do usa.
    w pierwszej lepszej firmie z branzy computer software i hardware
    spotkasz troche kobiet pracujacych.
    kobiet programistow tez jest sporo.

    a osoba co to instaluje i konfiguruje system operacyjny to chyba
    raczej nie informatyk a administrator systemu.
    zreszta TO akurat nie jest zadna specjalna filozofia.

    od 4 lat sobie sama admnistruje wlasnym komputerem z linuxem, co mi
    robi za serwer w sieci. systemy rozne instalowalam tez nie raz (w
    pracy) - a nawet nie mam skonczonych zadnych studiow majacych
    cokolwiek wspolnego z informatyka.

    to sa umiejetnosci, ktore srednio inteligentna osoba jest w stanie
    przyswoic sobie, jesli bedzie chciala.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 9. Data: 2003-01-31 07:57:57
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Albatros" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych i help desku.
    >
    > mam nadzieje ze sie myle, ale chyba takowe nie istnieją

    Widziałem i to wiele, najwięcej programistek i do tego dobrych.

  • 10. Data: 2003-01-31 08:05:43
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Albatros" <a...@i...pl> wrote in message news:3E39E2C2.8090809@icu.pl...
> [...]
    > instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych i help desku.
    >
    > mam nadzieje ze sie myle, ale chyba takowe nie istnieją

    U mnie w robocie kilka - programistki (Cobol i CL pod AS-em),
    administratorki aplikacji - generalnie w dziale bedzie z 10?
    Aha - i troche w aplikacyjnym welcome-desk dla klienta wewnetrznego.
    pozdr