PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niepotrzebni.

  • 1. Data: 2003-01-27 21:01:21
    Temat: Re: Niepotrzebni.
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Okoń" <p...@x...wp.pl> wrote in message
    news:b146fg$jhn$1@news.tpi.pl...

    > O swoich rozterkach i wątpliwościach chciałbym podzielić się z Wami
    > wierszem.

    Dedykujesz go studentom, których pokonała pierwsza sesja? Ostatnia strofa
    nie pasuje.

    Tomek Z.

  • 2. Data: 2003-01-27 21:03:01
    Temat: Niepotrzebni.
    Od: "Okoń" <p...@x...wp.pl>

    Witam!
    O swoich rozterkach i wątpliwościach chciałbym podzielić się z Wami
    wierszem.
    Pozdrawiam!
    A.P

    Niepotrzebni

    Powiedzieli - "Nie jesteś potrzebny".
    Coraz częściej słyszymy to zdanie.
    Co dalej ? Jak żyć ? Dla kogo ?
    Zaczyna nas dręczyć pytanie.

    Łza przesłania, dobrą widoczność.
    Zaczynamy więc, patrzeć, w podłogę.
    Niepotrzebny już jestem ? Dlaczego?
    Odpowiedzi - Tej znaleźć nie mogę !

    Zawód w Polsce się teraz nie liczy ?
    Więc co radzą nam mądrzy Panowie!
    Może w Niemczech, Hiszpanii czy Grecji.
    Ktoś zatrudni - Co dalej ? Podpowie.

    Lecz to jeszcze nie teraz, nie jutro.
    No powiedzmy tak za dziewięć lat.
    Perspektywa roboty odległa.
    Co robić ? - Cóż ja jestem wart ?

    Panowie dalej handlują Polską !
    Napychają spuchnięte kieszenie.
    U każdego fach mocny w ręku !
    W każdym z nich biznesmen drzemie...

    A.P

  • 3. Data: 2003-01-28 06:07:44
    Od: "Okoń" <p...@x...wp.pl>

    Witam!
    Nie!Wiersz ten chciałbym zadedykować pracownikom sprywatyzowanemu
    przedsiębiorstwu produkcji kabli energetycznych z Ożarowa.
    Pozdrawiam!
    A.P

  • 4. Data: 2003-01-28 08:04:16
    Od: "dS" <d...@p...onet.pl>

    > przedsiębiorstwu produkcji kabli energetycznych z Ożarowa.

    Puknij się w łeb, pracować im się nie chce, śmierdzące nireroby, a ty jakieś
    debilne wierszyki piszesz, gówniane z resztą

  • 5. Data: 2003-01-28 17:29:24
    Od: "Okoń" <p...@x...wp.pl>

    Witam!
    Tych ludzi okradziono w majestacie prawa.To dzięki pracy tych "Śmierdzących
    nierobów" powstał jeden z najnowocześniejszych zakładów w Europie.Co do
    "Gównianych wierszyków", tak je odbierasz Twoja sprawa.
    Skąd się wzięło w Tobie tyle agresji? Dziwi mnie to a zarazem przeraża!

    Pozdrawiam!
    A.P

  • 6. Data: 2003-01-29 08:29:42
    Od: "Mariusz T." <m...@d...wp.pl.invalid>

    Użytkownik "Okoń" <p...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nierobów" powstał jeden z najnowocześniejszych zakładów w Europie.Co do
    > "Gównianych wierszyków", tak je odbierasz Twoja sprawa.

    Polecam pl.soc.polityka i pl.hum.poezja do dalszych dyskusji na te tematy.