PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo zrobić by nie dołączyć do bezrobotnych? › Re: Odp: Co zrobić by nie dołączyć do bezrobotnych?
  • Data: 2003-04-10 08:46:21
    Temat: Re: Odp: Co zrobić by nie dołączyć do bezrobotnych?
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Rafal" <?@?.?> writes:

    > Użytkownik Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:m...@p...ninka.net...
    >
    > dokładnie. 100% racji.
    > przynajmniej tak by się wydawało...
    > no bo jednak po co tutaj uczyć się samodzielności kiedy coraz więcej decyzji
    > podejmuje za mnie minister lub inny urzędas?

    pf.... jak ktos nastawia sie na dozywotnia prace na panstwowym, albo
    na siedzenie na zasilkach, to pewnie nie ma po co.

    ale. jesli ktokolwiek chce cokolwiek w zyciu osiagnac, to musi byc
    samodzielny. to tacy pracownicy sa najbardziej cenieni .. zreszta, co
    ja tutaj bede gadac takie truizmy :)

    czlowiek samodzielny, myslacy przedsiebiorczy da sobie rade w kazdej
    sytuacji, z glodu nie umrze i biedny raczej nie bedzie.

    jesli sytuacja w kraju zejdzie juz dokladnie na psy (np. nastapi krach
    finansow panstwowych) - to tylko ci najbardziej przedsiebiorczy i
    samodzielni znajda robote na obczyznie, robote za ktora przyzwoicie
    zaplaca.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net