PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo zrobić by nie dołączyć do bezrobotnych? › Re: Co zrobić by nie dołączyć do bezrobotnych?
  • Data: 2003-04-10 09:49:47
    Temat: Re: Co zrobić by nie dołączyć do bezrobotnych?
    Od: "b2d2" <modul@(olejolejolejto)gratka.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem uczennicą 1 klasy LO, mam napisać pracę nt. Co zrobić dziś by nie
    > dołączyć w przyszłości do bezrobotnych.
    > Jedno co mi przyszło do głowy to "powiesić się dizś". Może ktoś z
    > grupowiczów pomoże mi

    1. Głosowac jak dorosniesz na tych co chca obnizyc podatki
    2. pracowac na wakacjach i w wolnym czasie gdzie sie da, zdobywac
    doswiadczenie
    3. uczyc sie uczyc sie i jeszcze raz uczyc, jak powiedziel Lenin (chociaz
    sie n bezrobociu nie znal), bo niewykształconych to tylko do wojska biora.
    pozdr
    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."