PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdmowilem pracy za 9 tys.brutto › Re: Odmowilem pracy za 9 tys.brutto
    From: M <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odmowilem pracy za 9 tys.brutto
    Date: Sun, 06 Jan 2008 22:52:03 +0100

    Użytkownik Herakles napisał:

    > źle zrobiłeś, bo zahamowałeś swój rozwój, a 9b to 6n, za to kupisz na kredyt
    > mieszkanie 80 m(za 500-600tyś) w tym większym mieście, a jak się zechcesz
    > wyprowadzić to je sprzedasz i tak zarobisz na tej nieruchomości, bo
    > przecież nie będą stały w miejscu przez kilka(naście) lat. A ceny w
    > sklepach są np. w wawie dużo niższe niż na moim skormnym zadupiu (fakt
    > mięcho tam się kupuje od sąsiada, co akurat prosiaka ubił i zamrażarę każdy
    > ma). A żonę i dzieci możesz zabrać ze sobą, resztę rodzinki możesz
    > odwiedzać, cena ropy nie jest aż tak wysoka.

    Dlaczego nie przyjalem ofety pracy....
    -robiłbym to samo co w obecnej firmie
    -jezdzilbym zagranice tak jak i w obecnej firmie
    -dodatkowo jezdzilbym 250km z domu do miasta w ktorym bym pracowal,
    przez co byloby sporo dodatkowych kosztow (musialbym kupic sobie wlasny
    samochod)
    -praca stresujaca nie mniej niz w obecnej firmie

    Cenie jednak spokoj i zdrowie, mysle ze wrocilbym do nerwicy
    przeprowadzajac sie i szukajac tylko niby wyzszych zarobkow netto, a tak
    naprawde wynajmujac mieszaknie czy biorac na kredyt musialbym ta
    nadwyzke zarobkow przeznaczyc na mieszkanie, zycie i dojazdy do pracy.
    Fajnie ze proponuja 9tys.brutto nawet z jednorazowa dodatkowo pensja na
    relokacje ale to nie dla mnie. Moze dla jakiegos szczura
    dwudziestoparoletniego karierowicza....