PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdmowilem pracy za 9 tys.brutto › Re: Odmowilem pracy za 9 tys.brutto
    From: "Vlad The Ripper" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odmowilem pracy za 9 tys.brutto
    Date: Sun, 6 Jan 2008 22:34:39 +0100

    > Dostalem propozycje pracy w innym duzym miescie za 9 tys. brutto, ale
    > zrezygnowalem z oferty. Musialbym wynajac mieszkanie co kosztuje tam okolo
    > 1200 zl plus oplaty. W moim miescie zarabiam 5tys. brutto plus premia plus
    > delegacje zagraniczne od czasu do czasu. Staz 8 lat, finanse-controlling.
    > M2 mieszkania w moim miescie to ok.4800zl a w miescie z oferta pracy -m2
    > mieszkania to ponad 8400zl. Wychodzi wiec na to samo. Uwazacie ze dobrze
    > zrobilem nie przyjmujac tej oferty pracy? Pomyslalem sobie ze lepiej byc
> [...]

    Skoro sam uwazasz, ze zrobiles dobrze, to tak jest. Sam bylem troszke w
    podobnej sytuacji, odmówilem glównie dlatego, ze naciskali na szybkie
    przejscie a mam zaplanowany urlop, na który potem nie chcieli by mnie puscic
    (2 tygodnie po miesiacu pracy :), wmawiali, ze mam 2 tygodnie wypowiedzenia,
    co moglo okazac sie nieprawda i za szybko zaczeli sie spoufalac, co uznalem
    za podejrzane. Jesli twoje zarobki cie satysfakcjonuja to nie masz czego
    zalowac. Ktos poruszul temat usasmodzielniania sie. Powiedzialbym, ze jesli
    nie masz juz zony czy nie planujesz sie ozenic w najblizszym czasie to takie
    usamodzielnianie sie na sile nie ma sensu.

    Pozdrawiam.