PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oddelegowanie - wyjazd służbowy

  • 1. Data: 2003-05-23 10:24:40
    Temat: Oddelegowanie - wyjazd służbowy
    Od: "Max" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanko.

    Zostałem wysłany służbowo na trzy miesiące do innej miejscowości .
    Pracodawca stwierdził, że po tym czasie wrócę na kilka dni i ponownie wyśle
    mnie służbowo na kolejne trzy miesiące. Czy może tak zrobić ? W kodeksie
    zdaje się, że nie można. Pracodawca twierdzi zaś uparcie, że to nie jest
    oddelegowanie do innego miejsca pracy lecz wyjazd służbowy. Moim zdanie to
    to samo - być może się mylę ? Doradźcie mi.

    Pozdrawiam
    Piotr Juniewicz

  • 2. Data: 2003-05-23 22:04:09
    Temat: Re: Oddelegowanie - wyjazd służbowy
    Od: Robal <b...@w...plinvalid>

> [...]
    > twierdzi zaś uparcie, że to nie jest oddelegowanie do innego
    > miejsca pracy lecz wyjazd służbowy. Moim zdanie to to samo - być

    IMVHO nie ma czegos takiego jak wyjazd sluzbowy "trzymiesieczny" (czy
    tez jakikolwiek inny dlugi okres) . Jest to po prostu wskazanie innego
    miejsca pracy. To zas nie moze byc jednostronnie wskazane przez
    pracodawce w ramach konkretyzacji obowiazkow pracowniczych. Zmiana
    miejsca pracy wymaga albo zgody pracownika albo dokonania przez
    pracodawce wypowiedzenia zmieniajacego (na ktore pracawnik moze sie nie
    zgodzic ale wtedy = wypowiedzeniu umowy)

    Pracodawca moze na okres max 3 miesiace w roku kalendarzowym powierzyc
    co najwyzej INNA PRACE (w przypadku przestoju nie ma ograniczenia 3
    miesiecznego). Nie obejmuje to wiec miejsca pracy.

    Robal bob67(at)wp.pl

  • 3. Data: 2003-05-26 09:19:50
    Od: "Max" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > co najwyzej INNA PRACE (w przypadku przestoju nie ma ograniczenia 3
    > miesiecznego). Nie obejmuje to wiec miejsca pracy.

    Dzięki

    Pozdrawiam
    Piotrek