PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd umowy zlecenie do um. na czas nie określony › Re: Od umowy zlecenie do um. na czas nie określony
  • Data: 2005-05-11 20:07:41
    Temat: Re: Od umowy zlecenie do um. na czas nie określony
    Od: "Anna \"Akna\" Strzyżewska" <akna@[nospam]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Narol" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:d5t3ue$ato$1@inews.gazeta.pl...

    > Jakie macie doświadczenie w przypadku gdy, potencjalny pracodawca oferuje
    > Wam
    > pracę w oparciu o umowe zlecenie, obiecując w przyszłości (w moim
    > przypadku 2
    > miesiące) umowę o pracę.
    >
    > Mam właśnie taki dylemat, o tyle ciężki, że już pracuję (na okresie
    > próbnym)
    > ale jednak wolałbym pracować w tej firmie, która proponuje na wstępie
    > umowe
    > zlecenie (lepsze warunki finansowe i bliżej do pracy).

> [...]

    5 miesięcy na umowe zlecenie. Umowa o prace miała być po 2 miesiącach. Potem
    mamiono mnie, że dostanę umowę na rok. Okazało się, że była na 3 miesiące na
    jakby nie było kolejny okres próbny. Na szczęście pojawiła mi sie inna opcja
    i bez skrupółów rozstałam sie z tamtą firmą.(przepracowałam miesiąc na umowę
    o pracę- skończyłam co miałam skończyć)

    Pzdr
    Akna