PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd jakiego wieku w McD, P-H, ... ? › Re: Od jakiego wieku w McD, P-H, ... ?
  • Data: 2002-08-22 20:04:29
    Temat: Re: Od jakiego wieku w McD, P-H, ... ?
    Od: "przemo" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dominik Kiełb" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ak3ev5$8t2$1@news.tpi.pl...
    > Stawka 5,01 jest chyba w wszystkich restauracjach McDonald`s i wiem ze na
    > pewno taka jest od trzech lat.
    > Jesli miales 4,55 to moze pracowales w restauracji bedacej na licencji, a
    > tam jest robta co chceta tzn. stawki ustala kierownik

    1)Pracowalem w normalnym McDonald's, nie tym na licencji. Zatrudnilem sie w
    styczniu 2001 roku i dostalem faktycznie 5,01 na godz, ale ludzie ktorzy
    zatrudniali sie pol roku pozniej dostawali 4,55 - powaznie, moze teraz
    powrocili do 5,01 ale w lipcu 2001 bylo 4,55.
    2)Z godzinami pracy sie nie zrozumielismy, bo napisales ze od 8 do 14 h - ja
    myslalem ze wciskasz kit ze pracuje sie od 8 do 14 w poludnie a tobie
    chodzilo o ilosc godzin pracy - tak wiec przepraszam za nie zrozumienie.
    3)Zdziwil bym sie gdybys widzial jak ludzie sobie w McSyfie dorabiaja na
    lewo, ale przeto powiadam ci - 90 % starych ludzi z serwisu tak robi. Mozna
    sobie zrobic ok 100 zl dziennie.

    pozdrawiam starego pracownika McSyfu - byly stary pracownik McSyfu - Przemo

    PS.Odezwij sie na priv to sobie pogadamy o starych pracownikach McSyfu,
    wymienimy sie doswiadczeniami.