PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd jakiego wieku w McD, P-H, ... ? › Re: Od jakiego wieku w McD, P-H, ... ?
    From: "Dominik Kiełb" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Od jakiego wieku w McD, P-H, ... ?
    Date: Thu, 22 Aug 2002 21:45:11 +0200

    > 5,01 to duzo jak na McDonalds. Jak 6 miechow temu sie zwalnialem to
    placili
    > 4,55 za godz,-jakas podwyzke zrobili czy cos.

    Stawka 5,01 jest chyba w wszystkich restauracjach McDonald`s i wiem ze na
    pewno taka jest od trzech lat.
    Jesli miales 4,55 to moze pracowales w restauracji bedacej na licencji, a
    tam jest robta co chceta tzn. stawki ustala kierownik

    >A z tymi godzinami pracy to
    > tez podpucha - od 8 do 14 buhahahaha ale klamstwo

    Czemu mnie oczerniasz, jesli nie znasz faktow. 14 h moze nie jest to
    standart, ale zdarza sie. U menadzerow wychodzi po wiecej niz po 14, ale
    kierownik na pewno tyle nie siedzi
    - ty chyba jestes
    > kierownikiem tej knajpy.

    NIE !!!!!!!!!!!!

    >Praca w godzinach otwarcia restauracji - to jest
    > prawda. W takich godzinach co zostaly podane przez ciebie pracuja ludzie
    > ktorzy maja uklady z personalna,

    No nie wiem czy zapieprzac 14 h to przywilej, a napewno nikt w zadnej
    restauracji, a napewno personalna nie rozpisze cie na tyle godzin, bo maz to
    12 wiecej jest karane, a nadwyzka wynika z faktu ze jest taka potrzeba.

    >a nowi z reguly pracuja od np 17 do 23.

    Raczej tak, szczegolnie jak sa bardzo lewi. To od 17-23 i nawyzej 2 dni w
    tygodniu przez 3 miesiace czyli do konca umowy

    > zarobki - no coz - ja na caly etat zarabialem 550 zl na reke. A podwyzki -
    > ja przez 2 lata nie doczekalem sie zadnej,

    To jest smutna rzeczywistisc, czlowiek tam jest wykorzystywany do granic
    mozliwosci i to za takie marne pieniadze.

    >firma nie ma pieniedzy i chocbys
    > nie wiem jak sie staral to performancu nie dostaniesz.

    Raczej nie tu tkwi problem, w Polsce jest taka bieda ze za te grosze jest
    duzo chetnych do pracy, wiec po co maja przeplacac? :-(

    >No chyba ze sam
    > zafundujesz sobie podwyzke (nie musze mowic jak - ludzie z reguly tak
    robia
    > i jest to najlepszy sposob na podwyzke w tej firmie)

    Nie spotkalem sie. ;-)

> [...]
    > ruchu to myjesz fugi (za moich czasow to bylo chitem), kibel, sciany czy
    co
    > tam przyjdzie do glowy swing managerowi. Ogolnie podsumowujac - caly dzien
    > zapieprzasz zeby na 10-tego odebrac 500 zl (z czego jeszcze zabiora ci za
    > manka i zjedzone posilki). Niektorzy powiedza ze jest to ciezka praca ale
    > nie zwiazana z zadna odpowiedzialnoscia i tylko mechaniczne wykonywanie
    > polecen - wierzcie mi - ja teraz pracuje na stanowisku kierowniczym (mam
    > odpowiedzialnosc za towar, ludzi itp) ale nie zamienil bym sie z powrotem.

    No nie dokonca, bo odpowiedzialnosc masz finansowa za manka.

    > Niestety takie dziadowskie firmy jak McDonalds dzialaja tym lepiej im
    > wiekszy jest kryzys w danym kraju - taka jest prawda (np w Ameryce
    McDon...
    > to najgorsze knajpy, a u nas .... prawie najlepsze o zgrozo).

    Niop

    > pozdrawiam.Przemo
    ja tez pozdrawiam
    Domin