PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd jakiego wieku w McD, P-H, ... ? › Re: Od jakiego wieku w McD, P-H, ... ?
    From: "przemo" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Od jakiego wieku w McD, P-H, ... ?
    Date: Thu, 22 Aug 2002 17:48:20 +0200

    Użytkownik "dasher" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ak2q1o$kui$1@news2.tpi.pl...

    > ale to chyba tylko na poczatku, podczas pierwszego miesiaca, co ?
    > potem jakis awans czy cos... ? jak to jest ?
    > pzdrw,
    > dasher

    5,01 to duzo jak na McDonalds. Jak 6 miechow temu sie zwalnialem to placili
    4,55 za godz,-jakas podwyzke zrobili czy cos. A z tymi godzinami pracy to
    tez podpucha - od 8 do 14 buhahahaha ale klamstwo - ty chyba jestes
    kierownikiem tej knajpy. Praca w godzinach otwarcia restauracji - to jest
    prawda. W takich godzinach co zostaly podane przez ciebie pracuja ludzie
    ktorzy maja uklady z personalna, a nowi z reguly pracuja od np 17 do 23. A
    zarobki - no coz - ja na caly etat zarabialem 550 zl na reke. A podwyzki -
    ja przez 2 lata nie doczekalem sie zadnej, firma nie ma pieniedzy i chocbys
    nie wiem jak sie staral to performancu nie dostaniesz. No chyba ze sam
    zafundujesz sobie podwyzke (nie musze mowic jak - ludzie z reguly tak robia
    i jest to najlepszy sposob na podwyzke w tej firmie) A jesli chodzi o sama
    prace - jesli jestes nowy to non stop na szmacie, jesli "stary" to tez nie
    lepiej - non stop w biegu bez chwili wytchnienia, a jak w knajpie nie ma
    ruchu to myjesz fugi (za moich czasow to bylo chitem), kibel, sciany czy co
    tam przyjdzie do glowy swing managerowi. Ogolnie podsumowujac - caly dzien
    zapieprzasz zeby na 10-tego odebrac 500 zl (z czego jeszcze zabiora ci za
    manka i zjedzone posilki). Niektorzy powiedza ze jest to ciezka praca ale
    nie zwiazana z zadna odpowiedzialnoscia i tylko mechaniczne wykonywanie
    polecen - wierzcie mi - ja teraz pracuje na stanowisku kierowniczym (mam
    odpowiedzialnosc za towar, ludzi itp) ale nie zamienil bym sie z powrotem.
    Niestety takie dziadowskie firmy jak McDonalds dzialaja tym lepiej im
    wiekszy jest kryzys w danym kraju - taka jest prawda (np w Ameryce McDon...
    to najgorsze knajpy, a u nas .... prawie najlepsze o zgrozo).
    pozdrawiam.Przemo