PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ochrona

  • 1. Data: 2002-11-19 17:43:18
    Temat: Ochrona
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam!

    Szukam jakichkolwiek informacji na temat pracy w ochronie, jakie trzeba miec
    papiery, spelnione warunki itp. by moc sie zatrudnic w firmie ochraniarskiej..

    Pozdrawiam

    Remm

  • 2. Data: 2002-11-19 18:29:07
    Temat: Re: Ochrona
    Od: "Scott" <r...@w...pl>

    > Szukam jakichkolwiek informacji na temat pracy w ochronie, jakie trzeba
    miec
    > papiery, spelnione warunki itp. by moc sie zatrudnic w firmie
    ochraniarskiej..

    Zaleznie od firm.

    Niektore wymagaja tylko (sic!) orzeczenia o stopniu niepelnosprawnosci. Z
    reguly sa to firmy ze statusem ZPChr. W wiekszosci "normalnych" firm
    wymagana jest licencja pracownika ochrony I stopnia. Uzyskuje sie ja po
    odbyciu kursu (koszt calosci wraz z bad.lek. okolo 1500zl). Niektore firmy
    finansuja takie kursy ale to wyjatki. Aha - nie mozna byc w jakikolwiek
    sposob w przeszlosci karanym - to od razu dyskwalifikuje.

    Radek P.

  • 3. Data: 2002-11-20 08:42:00
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Scott" <r...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > finansuja takie kursy ale to wyjatki. Aha - nie mozna byc w jakikolwiek
    > sposob w przeszlosci karanym - to od razu dyskwalifikuje.

    No i kategoria D tez dyskwalifikuje, choc to zalezy od wpisow w ksiazece
    wojskowej - przynajmniej tak bylo kiedys, jak chca kogos z orzeczeniem o
    stopniu niepelnosprawnosci to pewnie nie ma znaczenia, ale w firmie gdzie
    nie masz byc cieciem tylko ochroniarzem to co innego.
    /p

  • 4. Data: 2002-11-20 09:47:01
    Od: "Yattaman" <y...@s...pl>

    clockworkoi wrote:
    (...)
    > No i kategoria D tez dyskwalifikuje, choc to zalezy od wpisow w
    (...)

    Ja robiłem prawie 3 miesiace w jednej z firm, wiedzieli, że mam "E" (nie
    "D"), nie robili zadnych wstrętów.
    Wymagali oczywiście zaświadczenia o niekaralności.

    --
    Y.

  • 5. Data: 2002-11-20 11:03:57
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Yattaman" <y...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > "D"), nie robili zadnych wstrętów.
    > Wymagali oczywiście zaświadczenia o niekaralności.

    A ja mialem nagrana przez kumpla ktory pracowal w takiej firmie robote, z
    tym ze z automatu wysylali cie na kurs i wystepowali o zezwolenie na bron
    dla kazdego pracownika (w gre wchodzily konwoje itp), a ja swirowalem na
    banke, bo jakos sluzba przymusowa budzila we mnie wstret, i mialem wpis o
    nerwicy. W rezultacie z pracy nici.
    pozdro
    /p

  • 6. Data: 2002-11-20 19:41:36
    Od: r...@p...onet.pl

    > "Dzieki, a macie jakies znajomosci w firmach w Warszawie lub w jej obrebie?

    pozdr.

    Remm

  • 7. Data: 2002-11-21 06:43:38
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > banke, bo jakos sluzba przymusowa budzila we mnie wstret, i mialem wpis o

    takie są skutki świrowania a i do tego w uni eurpoejskiej nici z zawodowego
    prawa jazdy itp itd

    gratuluje koledze

    rafal

  • 8. Data: 2002-11-21 09:58:56
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "rafal" <g...@o...pl> wrote in message news:arhvfn$ad1$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > takie są skutki świrowania a i do tego w uni eurpoejskiej nici z
> [...]
    dzieki, ale ja mam prace ktora sobie chwale i zamierzam pracowac w tym
    zawodzie do konca (mojego lub zawodu:) a zawodowe prawo jazdy w unii to mi o
    kant d##y rozbic, takze ironiczne gratulacje mozesz zachowac dla siebie -
    uwazam, ze dobrze na tym wyszedlem, teraz lazilbym z giwera i zastanawial
    sie, kto mnie zaraz postrzeli.
    BTW - zaraz koncze wiek poborowy, ale imo nie ma takiej sily ktora
    zabronilaby mi wystapic o zmiane kategorii. Tak samo jak udowodnilem ze mam
    nerwice moge udowodnic, ze jej nie mam.
    /p