PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile w helpdesku?

  • 1. Data: 2002-11-19 14:43:11
    Temat: ile w helpdesku?
    Od: "Grochu" <g...@g...pl>

    ile mozna dostac pracujac w helpdesku u "integratora systemow
    informatycznych"?
    praca jako szeregowy pracownik, zadne kierownicze stanowisko
    i co w ogóle może wchodzić w skład obowiązków takiego pracownika?

    pozdro

    gro

  • 2. Data: 2002-11-19 15:17:41
    Temat: Re: ile w helpdesku?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Grochu" <g...@g...pl> wrote in message news:ardinf$fv$1@news.onet.pl...
> [...]
    > praca jako szeregowy pracownik, zadne kierownicze stanowisko
    > i co w ogóle może wchodzić w skład obowiązków takiego pracownika?

    No to zalezy gdzie, i czy ten integrator chce zebys byl helpdeskiem dla
    pracownikow (dla ksiegowosci, hr-ow itp) czy dla klientow ktorym cos tam
    integruje, czyli telefoniczna linia wsparcia, a moze w gre wchodza tez
    wyjazdy??
    /p

  • 3. Data: 2002-11-19 15:39:18
    Od: "Małgosia Czerwońska" <M...@n...com.pl>

    ja pracuję w takiej firmie i ztego co wiem jak jesteś w help desku dla
    klientów to ok 2500 brutto
    po 3 latach pracy..
    na początek z 1600 brutto...

  • 4. Data: 2002-11-20 12:53:25
    Od: "szpunt" <s...@r...pl>

    Użytkownik "Małgosia Czerwońska" <M...@n...com.pl>
    napisał w wiadomości news:ardlve$iku$1@szmaragd.futuro.pl...
    > ja pracuję w takiej firmie i ztego co wiem jak jesteś w help desku dla
    > klientów to ok 2500 brutto
    > po 3 latach pracy..
    > na początek z 1600 brutto...

    potwierdzam, dokładnie tak jak napisała Małgosia, taki jest przyjęty
    standard (formalny?)

  • 5. Data: 2002-11-20 13:02:24
    Od: Grendel <p...@o...pl>

    On Wed, 20 Nov 2002 13:53:25 +0100, "szpunt" <s...@r...pl>
    wrote:

    >potwierdzam, dokładnie tak jak napisała Małgosia, taki jest przyjęty
    >standard (formalny?)

    1600 brutto ? a jak z kosztami ? tzn. transport/paliwo w przypadku
    serwisanta / integratora jeżdżącego do klientów ?.

    GL

  • 6. Data: 2002-11-20 14:28:37
    Od: "szpunt" <s...@r...pl>

    Użytkownik "Grendel" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 1600 brutto ? a jak z kosztami ? tzn. transport/paliwo w przypadku
    > serwisanta / integratora jeżdżącego do klientów ?.

    a jak sądzisz?
    albo auto ryczałtem albo służbowe

  • 7. Data: 2002-11-20 14:49:43
    Od: Grendel <p...@o...pl>

    On Wed, 20 Nov 2002 15:28:37 +0100, "szpunt" <s...@r...pl>
    wrote:

    >a jak sądzisz?
    >albo auto ryczałtem albo służbowe

    no może być jeszcze : 'niech pan zatankuje, zapłaci z własnej kieszeni
    i weźmie fakturę. Jak będziemy mieli pieniądze to oddamy (czytaj: jak
    nam się będzie chciało)' ;-)))

    Chodzi mi o to, że zarzynanie prywatnego samochodu za 1100zł na rękę
    nie zawsze ma sens...

    Grendel

  • 8. Data: 2002-11-21 14:03:10
    Od: "szpunt" <s...@r...pl>

    > [...]
    > Chodzi mi o to, że zarzynanie prywatnego samochodu za 1100zł na rękę
    > nie zawsze ma sens...

    wiadomo o co chodzi, o bezczelne wydymanie pracownika,
    ale tu juz sklaniamy sie ku skrajnosci
    a jeżeli z tego 1100 na rękę zostaje Ci jeszcze 600 na życie, to taka praca
    ma sens, czy nie ma sensu? widzisz alternatywę?
    jasne, trzeba szukać innej, no i tak się przecież robi, bo siedzieć latami
    bez pracy, to dopiero nie ma sensu

    --
    z pozdrowieniami
    szpunt